2777
2789
عنوان

هیشکی هری پاتر واسش جالب نیس؟😐😑

| مشاهده متن کامل بحث + 359 بازدید | 28 پست
ببخشید فک کردم فقط فیلمهاشو دیدی

نچ نچ بنده پاترهد اعظمم😁😂

راستی یچیزی.ی فکت از هری خوندم میگف هریپاتر یه تیمارستانه ک بچه ها فک میکنن جادوگرن🙄🙄🙄🙄🙄جواب چی داری بنویسم زیر پستش پشماش بریزه؟

و اینکه میگن چیز جالبی نداره واسه این چ جوابی داری😬

بعد چندماه برگشتم😍❤فدای @bellatrixlstrang بشم ک پشتمو خالی نکرد💋پاترهدم  ادمک خرنشوی گریه کنی ؛ کل دنیا سراب است بخند🍃

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وااای هری عشششششق منه ک

عشق منمممم هس😍😍😍❤❤❤کلی تاپیک زدم دربارش.

آی ام پاترهد🤓

بعد چندماه برگشتم😍❤فدای @bellatrixlstrang بشم ک پشتمو خالی نکرد💋پاترهدم  ادمک خرنشوی گریه کنی ؛ کل دنیا سراب است بخند🍃
نچ نچ بنده پاترهد اعظمم😁😂 راستی یچیزی.ی فکت از هری خوندم میگف هریپاتر یه تیمارستانه ک بچه ها فک م ...


اول اینکه رفتم تاپیکهاتو خوندم شرمنده شدم آفرییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین برتو عزیزم

بعد اینکه من همش خودم رو جای هری میذاشتم توی نقشها اون زمان اینقدر برام تاثیر گذار بود که مثلا تاثیراتی کهروی پیشانی هری اتفاق می افتاد رو روی پیشونی خودم حس می کردم............کاش می شد دوباره بخونمشون بادقت بیشتر بهت حسودیم شد  من یک عدد حسود پلاستیکیم

بعدشم جواب نده دنیای ادمها متفاوت هست گاهی زندگی اینقد پوشالی و یکنواخت .ماشینی و... میشه که آدم شبیه ربات میشه و اسیر بت وارگی ها 

اونوقت عمق درک انسان پایین میاد و سطحی میشه و از خیلی لذتها محروم ........................تو لذت ببر عزیزم قرار نیست همه قدرت وارد شدن به دنیایی فراتر از فراواقعیت ها رو داشته باشن

😐😐😐😐😐😐😐😐 @bellatrixlestrng     من سکوت میکنم.و میسپارمش ب تو بلاتریکس.خودت بهت ...

بعضی ماگلا به جای عقل تو کله شون گند شیره ست

واو عجب دیالوگ خفنی شد😎

واگذارش میکنم به مرلین کبیر 

اییییییییییشششششش ماگل حال به هم زن😛

❌کاربری غیرفعاله. سایت رو به دلیل مدیریت افتضاح، تبعیض بین کاربران و نبودن آزادی بیان بایکوت میکنم.❌

اول اینکه رفتم تاپیکهاتو خوندم شرمنده شدم آفرییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین برتو عزیزم بع ...

چه خوب گفتی عزیزم😍❤شاید منم باید مثل لونا لاوگود دیدمو فراتر گسترش بدم.

هنوزم دیر نشدع میتونی بخونیشون و دوباره خودتو غرق کنی❤❤

بعد چندماه برگشتم😍❤فدای @bellatrixlstrang بشم ک پشتمو خالی نکرد💋پاترهدم  ادمک خرنشوی گریه کنی ؛ کل دنیا سراب است بخند🍃
بعضی ماگلا به جای عقل تو کله شون گند شیره ست واو عجب دیالوگ خفنی شد😎 واگذارش میکنم به مرلین کبیر& ...

کاملا معلومه حرص خوردی😍😂

بعد چندماه برگشتم😍❤فدای @bellatrixlstrang بشم ک پشتمو خالی نکرد💋پاترهدم  ادمک خرنشوی گریه کنی ؛ کل دنیا سراب است بخند🍃
کاملا معلومه حرص خوردی😍😂

معلومه که حرص خوردم😬😠😤

مگه من میرم تو دورهمی کیپاپرا زر مفت بزنم که بقیه میان تو دورهمی ما زر میزنن😣😣

منم از فردا میرم تو اون تاپیکایی که حرف بی تی اس میزنن میگم این عنترا مگه چی دارن؟دیگه خز شدن😂😂

انتقام_سخت_😊#   ‍ 


❌کاربری غیرفعاله. سایت رو به دلیل مدیریت افتضاح، تبعیض بین کاربران و نبودن آزادی بیان بایکوت میکنم.❌

معلومه که حرص خوردم😬😠😤 مگه من میرم تو دورهمی کیپاپرا زر مفت بزنم که بقیه میان تو دورهمی ما زر می ...

شستیش پهنش کردی کنار دیفار  دس مریزاد

بعد چندماه برگشتم😍❤فدای @bellatrixlstrang بشم ک پشتمو خالی نکرد💋پاترهدم  ادمک خرنشوی گریه کنی ؛ کل دنیا سراب است بخند🍃
شستیش پهنش کردی کنار دیفار    دس مریزاد

بعله

اینا هنوز خشم بلاتریکسو ندیدن.

😈😈😈😈😈

❌کاربری غیرفعاله. سایت رو به دلیل مدیریت افتضاح، تبعیض بین کاربران و نبودن آزادی بیان بایکوت میکنم.❌

سلام عسلی خوبی؟خوشی؟شبت بخیر.

امشب خواهرم یه چیزایی برام فرستاد دلم نیومد تو هم نبینی❤💘💙💖💚💗💛💝💜💓

مدل لاک ناخون هری پاتری

اینم یکی دیگه

من خودم این مدلو بیشتر از همه دوست داشتم

❌کاربری غیرفعاله. سایت رو به دلیل مدیریت افتضاح، تبعیض بین کاربران و نبودن آزادی بیان بایکوت میکنم.❌

سلام عسلی خوبی؟خوشی؟شبت بخیر. امشب خواهرم یه چیزایی برام فرستاد دلم نیومد تو هم نبینی❤💘💙💖💚💗💛 ...

سلام فداتشم😍چه جالب بودن خدااااااا

من کفش هری پاترم دیدم😂😍

راستی بیا تاپیک اخرم عشق

بعد چندماه برگشتم😍❤فدای @bellatrixlstrang بشم ک پشتمو خالی نکرد💋پاترهدم  ادمک خرنشوی گریه کنی ؛ کل دنیا سراب است بخند🍃
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز