2777
2789
عنوان

اهنگی که خودم ساختم...

| مشاهده متن کامل بحث + 9541 بازدید | 684 پست
مودونم دارم تلاش میکنم 🔪🔪🔪🔪🔪🙂🙂🙂🙂🙂

دوس ندارم تو ذوق بزنم ولی ....

انشاا.. که موفق باشین 😂😂

کار دنیا رو باش .. تا که میشی فدات .. چجوری اخه انقدر راحت میزاره میره .. چی میخواستی چی شد .. همه بحثا بیخود .. تو میمونی تو خلسه‌ی نبود حس و حال و هواش .. (محسن ابراهیم‌زاده،،،میشی فداش) ++++++++🐳
لالا لالا گل شبنم لالا کنه عزیز من پیش پیش لالا کن🥺🥺🥺🥺😁😁😁😁😁😁😁

😴😴😴 





دلوووخ گفتم خوابم نبرد😐 

مطمئنم ساعت 7 که بشه بیهوش میشم 😵😕

خیلی دوست دارم بدونم اونایی که سلام رو «س» و جواب رو «ج» می نویسن ، با این صرفه جویی در زمان به کجا رسیدن ؟         / لطفا واسه سلامتی همه نی نی ها و پسر من یه صلوات بفرستین😍❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نگینم خشونت 🤕

شما چرا ریپلای های منو ج ندادین؟ 🙄😐

کار دنیا رو باش .. تا که میشی فدات .. چجوری اخه انقدر راحت میزاره میره .. چی میخواستی چی شد .. همه بحثا بیخود .. تو میمونی تو خلسه‌ی نبود حس و حال و هواش .. (محسن ابراهیم‌زاده،،،میشی فداش) ++++++++🐳

دوستان شبتون بخیر خدانگهدار 

💚شنیدم امام رضا مریضارو شفا میده💚شنیدم پنجره فولاد رضا برات کربلا میده💚 شنیدم که ضامن آهو شدی امام رضا💚میشه ضامن منم بشی پیش خدا💚 شنیدم هرکی بره زیارت امام رضا💚برادیدنش میاد سه جا غریب الغربا💚برا بار اولی سر پل صراط میاد💚دومی وقتیه که نامه ی تو برات میاد💚بار سوم که میخاد آقا به دادت برسه💚وقتی که ملک میاد تا به حسابت برسه💚من قیزیمادونیایام😍قیزیم منه دونیا دی😍الله بیزی آییرما😍بو قیز منه سودا دی😍من تورک قیزام آسانا😍منیم آنام زهرا دی😍عشقی منه اورگددی😍قلبیم اونا شیدا دی😍♥ آبجی سادات خودمی💚khoday_mer3p 💚با یه صلوات آمین بگو خواهرگلم.خدایا هرکی چشمش به این امضا افتاد همون لحظه دلشو شاد کن.اگه دختره یه بخت خوب نصیبش کن.اگه منتظره دامنشو سبز کن.اگه غصه داره خدایا به بزرگیت قسمت میدم ارامشی از جنس خودت نصیبش کن.اگه مستاجره صاحب خونش کن.اگه با شوهرش مشکل داره دلشونو به هم رضا کن.خدایا خیلی از دوستام ناراحتی هایی دارن که نمیتونن بیان کنن اونا فقط تورو دارن جوری به خودت نزدیکشون کن که ناراحتیشونو فراموش کنن.اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم.brave 
فردا باهاش حرف میزنم چالشم نگران نباش تو زندگی❤

همش تقصیر منع،،،،، ب نی نی یار میگم خودم،،،،،،، بمیرم براش/

من همیشع ی صندلی واسم کم بود ،کتم واسم تنگ بود ، کفشام برام کوچیک بود،ساعتم خواب میموند و من ازش جلوتر حرکت میکردم .دنیا برا من جای کوچیکیع ،احساس میکنم همع جا بستس و نمیتونم نفس بکشم، انگار همع این لحظع هارو قبلا دیدم، درختا، صدای ابشار،قورباغه ها، اونارو زمانی میبینم ک در حال مردنم/
😂😂😂😂😂 خانوم طهماسبی رو میگم نمره ندن به شما 

😂😂😂

فردا صبح کلاس میکروب شناسی جلسه هشتمه

من دو جلسه رو نصفه رفتم

یکیو کامل

بقیه رو نرفتم سر کلاس😶😶😶😶😶😯

 ///موهیتا راست میگف اهواز شهر عاشقیه شهر دیوونگیه ❤ خدایا شکرت بابت همه چی♥💫///

دوستان شبتون بخیر خدانگهدار 

😐😐😐😐😐😐😐👋 التماس_دعا#  

کار دنیا رو باش .. تا که میشی فدات .. چجوری اخه انقدر راحت میزاره میره .. چی میخواستی چی شد .. همه بحثا بیخود .. تو میمونی تو خلسه‌ی نبود حس و حال و هواش .. (محسن ابراهیم‌زاده،،،میشی فداش) ++++++++🐳
اووو نگین 😑 هندزم حتما اتاق نیلاس یعنی من باید بلند شم ار تخت برم بالا برم تو اتاق بگردم خدایی حاض ...

خو نرووووووو

گشنمه😭😭😭😭😭😭😭

 ///موهیتا راست میگف اهواز شهر عاشقیه شهر دیوونگیه ❤ خدایا شکرت بابت همه چی♥💫///

الهی آمین  خدانکنه خواهری زنده باشی  خواهش میکنم 😍😍😍❤️🌹

سلامت باشی نازنینم 😍💛

من همیشه روتون کراش داشتم عزیزم 😌

خیلی دوست دارم بدونم اونایی که سلام رو «س» و جواب رو «ج» می نویسن ، با این صرفه جویی در زمان به کجا رسیدن ؟         / لطفا واسه سلامتی همه نی نی ها و پسر من یه صلوات بفرستین😍❤️
@اعتصامی   میتونم گوش بدم صدای خانوم؟ 🙄😐 میشه فتواش رو بدید؟

دکلمه نگین جان؟؟ به نظر من اشکالی نداره 

💚شنیدم امام رضا مریضارو شفا میده💚شنیدم پنجره فولاد رضا برات کربلا میده💚 شنیدم که ضامن آهو شدی امام رضا💚میشه ضامن منم بشی پیش خدا💚 شنیدم هرکی بره زیارت امام رضا💚برادیدنش میاد سه جا غریب الغربا💚برا بار اولی سر پل صراط میاد💚دومی وقتیه که نامه ی تو برات میاد💚بار سوم که میخاد آقا به دادت برسه💚وقتی که ملک میاد تا به حسابت برسه💚من قیزیمادونیایام😍قیزیم منه دونیا دی😍الله بیزی آییرما😍بو قیز منه سودا دی😍من تورک قیزام آسانا😍منیم آنام زهرا دی😍عشقی منه اورگددی😍قلبیم اونا شیدا دی😍♥ آبجی سادات خودمی💚khoday_mer3p 💚با یه صلوات آمین بگو خواهرگلم.خدایا هرکی چشمش به این امضا افتاد همون لحظه دلشو شاد کن.اگه دختره یه بخت خوب نصیبش کن.اگه منتظره دامنشو سبز کن.اگه غصه داره خدایا به بزرگیت قسمت میدم ارامشی از جنس خودت نصیبش کن.اگه مستاجره صاحب خونش کن.اگه با شوهرش مشکل داره دلشونو به هم رضا کن.خدایا خیلی از دوستام ناراحتی هایی دارن که نمیتونن بیان کنن اونا فقط تورو دارن جوری به خودت نزدیکشون کن که ناراحتیشونو فراموش کنن.اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم.brave 
خدا نکنه جیگر جان ♥️😍  همین که به یه کار مفید مشغولی یعنی بیکار نیستی دیگه😍

قربونت😘🥰

الان اما شدید گشنه ام اباااان😭😭😭😭😱😱😱😱

 ///موهیتا راست میگف اهواز شهر عاشقیه شهر دیوونگیه ❤ خدایا شکرت بابت همه چی♥💫///

😂😂😂 فردا صبح کلاس میکروب شناسی جلسه هشتمه من دو جلسه رو نصفه رفتم یکیو کامل بقیه رو نرفتم سر ...

اخرش مجبور میشین هی به البوعبیش اصرار کنین مجاز کنه هااا از من گفتن بووود 😂😂

شرکت کنید ترم اول همه کلاسا رو 😂😑

کار دنیا رو باش .. تا که میشی فدات .. چجوری اخه انقدر راحت میزاره میره .. چی میخواستی چی شد .. همه بحثا بیخود .. تو میمونی تو خلسه‌ی نبود حس و حال و هواش .. (محسن ابراهیم‌زاده،،،میشی فداش) ++++++++🐳
😐😐😐😐😐😐😐👋 التماس_دعا#  

چشم حتما 

💚شنیدم امام رضا مریضارو شفا میده💚شنیدم پنجره فولاد رضا برات کربلا میده💚 شنیدم که ضامن آهو شدی امام رضا💚میشه ضامن منم بشی پیش خدا💚 شنیدم هرکی بره زیارت امام رضا💚برادیدنش میاد سه جا غریب الغربا💚برا بار اولی سر پل صراط میاد💚دومی وقتیه که نامه ی تو برات میاد💚بار سوم که میخاد آقا به دادت برسه💚وقتی که ملک میاد تا به حسابت برسه💚من قیزیمادونیایام😍قیزیم منه دونیا دی😍الله بیزی آییرما😍بو قیز منه سودا دی😍من تورک قیزام آسانا😍منیم آنام زهرا دی😍عشقی منه اورگددی😍قلبیم اونا شیدا دی😍♥ آبجی سادات خودمی💚khoday_mer3p 💚با یه صلوات آمین بگو خواهرگلم.خدایا هرکی چشمش به این امضا افتاد همون لحظه دلشو شاد کن.اگه دختره یه بخت خوب نصیبش کن.اگه منتظره دامنشو سبز کن.اگه غصه داره خدایا به بزرگیت قسمت میدم ارامشی از جنس خودت نصیبش کن.اگه مستاجره صاحب خونش کن.اگه با شوهرش مشکل داره دلشونو به هم رضا کن.خدایا خیلی از دوستام ناراحتی هایی دارن که نمیتونن بیان کنن اونا فقط تورو دارن جوری به خودت نزدیکشون کن که ناراحتیشونو فراموش کنن.اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم.brave 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

وام دیجی پی

alireza82sm | 15 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز