2777
2789
عنوان

دوستی

| مشاهده متن کامل بحث + 1845 بازدید | 296 پست
اخی بعدش چی شد؟

بعدش هیچی من گفتم من نمیتونم و اینا اونم بیخیال شد هنوزم دوسم داره منم دوسش دارم ولی عاشقش نیستم و نبوودم 

   🖤🖤👋🏻     آفلاین میشم تا وقتی حالم خوب بشه  دلم طاقت غصه نداره ۱۴۰۰/۲/۳😔💔 خدایا این دفعه نه دیگه تو رو به بزرگیت قسم بزار پایدار بمونه ،یه صلوات مهمونم میکنین🙏🏻 خدا تا دوماه دیگه😭😭به بزرگی خودت قسم داغونم خودت که میدونی بنده هات نمیدونن خودشم نمیدونه😭😭😭😭التماست میکنم اقلن کاری کن اون درک کنه خدایا بزار برسیم بهم خدایا 😭😭ما مال همیم مگه نه؟؟؟؟خدایا قلبم داره منفجر میشه😭😭😭😭خدافظ تا ۱۱تیر

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من فقط دارم اون بالا رو نگاه میکنم که چه قشنگ تالار و دسته بندی تاپیکشو مشخص کرده من هنوز نمیدونم تاپیکامو باید کجا باشه

❌کاربری غیرفعاله. سایت رو به دلیل مدیریت افتضاح، تبعیض بین کاربران و نبودن آزادی بیان بایکوت میکنم.❌

بچه بودیم بزرگترا ازدواج میکردن بزرگ شدیم بچه ها دارن ازدواج میکنن

امضاات😂😂😂😂😂

به سلامتی اون رفیقـای که مجازیه اند اما یه جوری برات سنگ صبورن که هیچکدوم از رفیقای واقعیت به گرد پاشون هم نمی رسن 👭❤ @گیلاخه @هناسه۱۳۷۳  خدا جونم میشه یه کار خوب برا همسرم جور بشه الهی فدات بشم همیشه دستمو گرفتی اینبارم کمکمون کن 😢😢خدایا امیدم فقط خودتی ای کاش جور بشه برامون 🙏🙏

@aghrab یک دو امتحان میکنیم؟؟😂درسته؟؟بدو بیا

از اول از زیر صفر دوباره میریمش 😎نیسم اهل موندنی ک بو خدافظی میده😏تا یه تکونی ندی دعا نمیگیره 👐یه نمه سنگین بریز دیگه دوتا ببینیمت😏👐قبل اینکه بری ببین برای چی میری🚶به چی قراره برسی ک پاش همه چیتو میدی😏نمیخام ببینم رفتی و تهش پیچیدی😐یه روز بلاخره اوضاع خوبو همه میبینیم!😏           _shayea/

بچه ها نظرتون چیه نی نی یار ۵رو صدا کنم؟ اون مربی مهدکودک هم بوده قشنگ تجربه داره

❌کاربری غیرفعاله. سایت رو به دلیل مدیریت افتضاح، تبعیض بین کاربران و نبودن آزادی بیان بایکوت میکنم.❌

امضاات😂😂😂😂😂

fun#  

اقاهستم سایت مال بابات یا شوهرت انداخته پشت قباله ازدواجت که به من میگی خاله زنک!! ...................دِ آ خِ بِگو دِلِتو کی بُر زَد مَگِه اَز توُ نِمیپُرسَم دااااااااااد نَزن این رابِطَرو کارای تُ داد بِ باد نََ مَن آخَرَم دیدَم دَستاتوُن باهَمَن داد نَزَن ساکِت شوُ حَرفام بازَم  هَس
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792