2789
عنوان

بیاید بگم چی شد با شوهرم

2247 بازدید | 23 پست

من امروز خونه رو حال نداشتم مرتب کنم گفتم خودم میزنم به بی حالی دل درد شوهرم که اومد بهش گفتم‌ عزیزم من حالم خوب نیست هم ضعف دارم هم دل و کمر درد دارم دیکه خودش یکم خونه رو مرتب کرد زنگ زد به مامانم که بیاد خونمون کمکم  باشه فردا بعد تو اتاق دراز کشیده بودم اومد بغلم کرد نازم کرد گفت نبینم غمتو یکدفعه دیدم صورتم خیس شد دیدم داره گربه میکنه گفتم‌ چیه گفت نبینم درد میکشی   🤣🤣🤣 حالا من کاملا حالم خوب فقط خودم زدم به مریضی  دیکه گفتم گریه نکن من خوبم عسلم خلاصه الان رفت بیرون گفت استراحت کن دارم میخندم 

من یه زن خیلی خوشبختم تو روزهای خوب زندگیم هستم ولی منتظرخوشبختی بیشتر و روزهای بهترم.......

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شوهرت گریه کرد؟! 😐

بهترین دیالوگی که توی عمرم شنیدم:امروز می خواهم به مصاف تزویر بروم که بدترین آفت دین است. تزویر با لباس دیانت و تقوی به میدان می آید. تزویر سکه ای است دورو، که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است. عوام خدایش را می بینند و اهل معرفت ابلیسش. و چه خون دلها خورد علی از دست این جماعت سر به سجود آیه خوان و به ظاهر متدین...💔
اره قشنگ گریه کرد

خیییلی تعجب کردم بخدا چرا آخههههه

بنظر خیلی احساساتی هست آره‌؟ 

بهترین دیالوگی که توی عمرم شنیدم:امروز می خواهم به مصاف تزویر بروم که بدترین آفت دین است. تزویر با لباس دیانت و تقوی به میدان می آید. تزویر سکه ای است دورو، که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است. عوام خدایش را می بینند و اهل معرفت ابلیسش. و چه خون دلها خورد علی از دست این جماعت سر به سجود آیه خوان و به ظاهر متدین...💔

اگر بفهمه که الکی گفتی، بهت بگم... دیگه هیچ وقتتتتت بهت اعتماد نمی کنه

خداوندا .... زمزمه ی نام تو امواج خروشان اضطراب را از ساحل طوفان زده ی قلبم محو می کند ....😊😊😊
خیییلی تعجب کردم بخدا چرا آخههههه بنظر خیلی احساساتی هست آره‌؟ 

اره خیلی 

من یه زن خیلی خوشبختم تو روزهای خوب زندگیم هستم ولی منتظرخوشبختی بیشتر و روزهای بهترم.......
اگر بفهمه که الکی گفتی، بهت بگم... دیگه هیچ وقتتتتت بهت اعتماد نمی کنه

ولش کن نمیفهمه که

من یه زن خیلی خوشبختم تو روزهای خوب زندگیم هستم ولی منتظرخوشبختی بیشتر و روزهای بهترم.......
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز