2789
عنوان

چرا زندگی میکنین؟؟؟

| مشاهده متن کامل بحث + 611 بازدید | 107 پست
زندگی یعنی نشون بدیم اونور لیاقت چیو داریم کدوم طبقه.. معاشرت با چه کسایی

پس هنوز دلیلی داری واسه زندگی اینکه خودتو بسازی ...اینور سختی بکشی تا اونور راحت باشی❤

نَه زشتی ...نَه بَد هیکَل...نَه بَد صِدا...نَه بَد اَخلاق!!!                    فَقَط خُودِتو دَرگیرِآدَمِ اِشتباهی کَردی ،دُرُست اِنتِخاب کّن میبینی کِه        "دوست داشتَنی تَرین آدَمِ دّنیایی😻💋"                            🧡یهویی با خدا🧡                                                                              

 به عشق پدر و مادرم و خانوادم زندگی میکنم😃

پنجره را باز کن و از این هوای مطبوع بارانی لذت ببر خوشبختانه باران ارث پدری هیچکس نیست💚🌿                                     #حسین_پناهی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

زندگی یک هدیه است .میخوام ازش استفاده کنم .شکوفا شم :)

خانم گرانبها پیشنهاد دوستیمو قبول میکنین؟

میدونین دعای نی نی سایتی ها خیلی معجزه میکنه؟میشه دعا کنین معجزه زندگی منم اتفاق بیوفته؟من میدونم با دعای شما لطف خدا شامل حالم میشه و امضامو تغییر میدم که به خواستم رسیدم بعد از اینهمه سختی...، دوستتون دارم 🙆‍♀️اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اجبار.حماقت.دخترم😍

اجبار و حماقت و بزار کنار دخترت مهم ترین دلیل برای زندگیه❤

نَه زشتی ...نَه بَد هیکَل...نَه بَد صِدا...نَه بَد اَخلاق!!!                    فَقَط خُودِتو دَرگیرِآدَمِ اِشتباهی کَردی ،دُرُست اِنتِخاب کّن میبینی کِه        "دوست داشتَنی تَرین آدَمِ دّنیایی😻💋"                            🧡یهویی با خدا🧡                                                                              
پس هنوز دلیلی داری واسه زندگی اینکه خودتو بسازی ...اینور سختی بکشی تا اونور راحت باشی❤

دقیقا 

به نظرم همه این دلیلو باید داشته باشن

میدونین دعای نی نی سایتی ها خیلی معجزه میکنه؟میشه دعا کنین معجزه زندگی منم اتفاق بیوفته؟من میدونم با دعای شما لطف خدا شامل حالم میشه و امضامو تغییر میدم که به خواستم رسیدم بعد از اینهمه سختی...، دوستتون دارم 🙆‍♀️اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

گزینه انتخابی نداشته والا

من یکی خیلی با مردن مشکلی ندارم

     💕 دعای نی نی سایتیا عجیب گیراست 💕                                💖لطفا دریغ نکنین💖                                              💓 دوستون دارم💓
زندگی یک هدیه است .میخوام ازش استفاده کنم .شکوفا شم :)

آفرین 😁❤زندگی رو باید زندگی کرد 

نَه زشتی ...نَه بَد هیکَل...نَه بَد صِدا...نَه بَد اَخلاق!!!                    فَقَط خُودِتو دَرگیرِآدَمِ اِشتباهی کَردی ،دُرُست اِنتِخاب کّن میبینی کِه        "دوست داشتَنی تَرین آدَمِ دّنیایی😻💋"                            🧡یهویی با خدا🧡                                                                              
چون همه چی برام عذاب و زجر اوره جرعت خودکشی کردن رو ندارم...

حتی بدبخت ترین آدم روی زمین هم باشی بازم یه دلیلی واسه زندگی داری بگرد اون دلیل زندگیتو پیدا کن اونوقته که حالت خوبه😉❤

نَه زشتی ...نَه بَد هیکَل...نَه بَد صِدا...نَه بَد اَخلاق!!!                    فَقَط خُودِتو دَرگیرِآدَمِ اِشتباهی کَردی ،دُرُست اِنتِخاب کّن میبینی کِه        "دوست داشتَنی تَرین آدَمِ دّنیایی😻💋"                            🧡یهویی با خدا🧡                                                                              
 به عشق پدر و مادرم و خانوادم زندگی میکنم😃

اینا محکم ترین دلیل برای زندگین😉😻

نَه زشتی ...نَه بَد هیکَل...نَه بَد صِدا...نَه بَد اَخلاق!!!                    فَقَط خُودِتو دَرگیرِآدَمِ اِشتباهی کَردی ،دُرُست اِنتِخاب کّن میبینی کِه        "دوست داشتَنی تَرین آدَمِ دّنیایی😻💋"                            🧡یهویی با خدا🧡                                                                              
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز