2777
2789
عنوان

دلم اشوبه مادرشوهر عفریتم زنگ زد به شوهرم که بره....

| مشاهده متن کامل بحث + 388 بازدید | 26 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اتفاقا ننش بگه بگیر میمیره نمیدونه چ طلسمیه که زود خرمیشه باحرف اون

اها بعضی مردا اینجورین بضی مادر شوهراهم خیلی تو کار عروس و پسرشون دخالت میکنن که اصلا درست نیست  

کد خدایی که گمان کرده خدای ده ماست،کدخدا نیست خدا نیست بلای ده ماست. حرفی برای گفتن ندارم، من هم اضافه میکنم نانی برای خوردن،روحی برای زندگی،وطنی برای ماندن، اشکی برای ریختن.

اتفاقا ننش بگه بگیر میمیره نمیدونه چ طلسمیه که زود خرمیشه باحرف اون

میدونم چه حسی داری 

ولی دیگه رفته کاریش نمیشه کرد

حرص الکی نخور چروک میسی

یا علی...ادرکنی...🌸 انسان با امید حتی بدون بال میتونه پرواز کنه….🍀🍀🍀
چ بلایی بگو یادبگیرم

طرف از کرونا مرده بود چون فامیل رفیق فابریک مادرشوهرم بود میگفت نه فلانجور شده مرده انقدر کرونا کرونا کردم و خودم زدم به اون راه و یکم کولی بازی دراوردم که نزدیکترین فامیلشون فوت کرد از ترسشون نرفتن😁😒

❤️😍I'M BLESSED 😍❤️
متنتو که نوشتی یه فاصله بزن خودش آبی میشه

باشه#  

شد مرسی گوگولی😍😍😸😸😸

کد خدایی که گمان کرده خدای ده ماست،کدخدا نیست خدا نیست بلای ده ماست. حرفی برای گفتن ندارم، من هم اضافه میکنم نانی برای خوردن،روحی برای زندگی،وطنی برای ماندن، اشکی برای ریختن.

فدات خواهر

🌹🌹🌹😽

کد خدایی که گمان کرده خدای ده ماست،کدخدا نیست خدا نیست بلای ده ماست. حرفی برای گفتن ندارم، من هم اضافه میکنم نانی برای خوردن،روحی برای زندگی،وطنی برای ماندن، اشکی برای ریختن.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز