ببین من یه هفتس عمل کردم قبلش اننقددددد میترسیددمممممممم تا حدی که میخواستم کنسل کنم ولی دماغم بزرگ بود باید عملش میکردم مجبور بودم تصورمم از اتاق عمل ی چیز دیگه بود ولی الان ک عمل کردم انقدددد خوشم اومده دوس دارم بیخود و بی جهت باز عمل کنم😂😂خیلی خوبه اصلاااا ترس نداره فضای اتاق عمل اصلا اونطور ک فک میکنی نیس وختی من رفتم اتاق عمل دکترم کارآموز اورده بود با خودش منم وختی استرس میگیرم فقططط حرف میزنم حالا من چرت و پرت میگفتم اونا میخندیدنن خودمم ترسم یادم رف تا بیهوشم کردن دیگه هیچی متوجه نشدم در کل خیلی خوبه انقد باهات حرف میزنن تا وختی ک ترست بریزه بعد بیهوشت میکنن