2777
2789

😂😂 منظورت همونی که الان گفت فقط آقایون بیان

امروزفهمیدم که فهمیدن دراین دنیا  تلخ ترین وبدترین حقیقت هستی است.‌ ای کاش ندانی! امروز نبایددانا باشی که دانایی ات  تیشه ای بر رگ های نازک وکلفت گردنت می شود! ای کاش نمیدانستم که میدانم!

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ترکید مگه

اره😂

امروزفهمیدم که فهمیدن دراین دنیا  تلخ ترین وبدترین حقیقت هستی است.‌ ای کاش ندانی! امروز نبایددانا باشی که دانایی ات  تیشه ای بر رگ های نازک وکلفت گردنت می شود! ای کاش نمیدانستم که میدانم!
🤣🤣نه بابا کلی میگم.یه کامنت میذارم میام به روز رسانی کنم میبینم تعطیل شده

دستت سبکه😀😀

.(به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل ، که گر مراد نیابم به قدر وسع بکوشم .)  ( که مازندران شهر ما یاد باد ، همیشه بر و بومش آباد باد. )

میدونید اسم کاربریش چی بود؟؟ 

یا اسم یکی از کامنت هاش؟؟ 

امروزفهمیدم که فهمیدن دراین دنیا  تلخ ترین وبدترین حقیقت هستی است.‌ ای کاش ندانی! امروز نبایددانا باشی که دانایی ات  تیشه ای بر رگ های نازک وکلفت گردنت می شود! ای کاش نمیدانستم که میدانم!
🤣🤣نه بابا کلی میگم.یه کامنت میذارم میام به روز رسانی کنم میبینم تعطیل شده

😂😂

امروزفهمیدم که فهمیدن دراین دنیا  تلخ ترین وبدترین حقیقت هستی است.‌ ای کاش ندانی! امروز نبایددانا باشی که دانایی ات  تیشه ای بر رگ های نازک وکلفت گردنت می شود! ای کاش نمیدانستم که میدانم!
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز