2789

وات 🤨

اگر چه جان دادیم ، اگر جوان دادیم ، بهای انسان بود ، برای ازادی ✌🏻 ایران همیشه سرسخت ، بزار اسمت بد دربره ولی یادت نره گرگ واسه خودش میجنگه سگ واسه صاحبش ، متاهل و قطعا متعهد ، درخواست دوستی چه خانوم چه اقا رد میشه درخواست ممنوع ❌ یابو جان پرنسسعلی درخواست نده ❌ خدایا خودت درجریانی دیگه 💔🥀 دخترم نور قلبم امید زندگیم ❤️. عاشق تیپ و مد 💝 راجب استایل کردن میتونید ازم سوال بپرسید ، در حد توانم راهنمایی می کنم 💝 همه لباس میپوشن اما تو استایل کن 🙂💝. اهل کتاب 📚 محترم باشیم این خیلی مهمه نصف مشکلاتمون به خاطر نا محترم بودنمونه 💝

لجحییعسومجلسسعردنریعحدزللی

نرهای بیشعور درخواست ندین😡 نه رد میکنم نه قبول انقد اونجا بمونین جونتون دربیاد😒 😤😠 میشه برا حل شدن مشکلمون صلوات بفرستید خداخیرتون بده امضای قبلیم👇 خدایا هزاران بار شکرت😍😘ممنونم که جواب دل شکستمو دادی🤩 خدایا هیچ زنی و تو حسرت مادر شدن نذار🙏 خدایا مطمئنم به دل ما هم نگاه میکنی و بعده چندسال و ۵ تا سقط بچمونو سالم میذاری تو بغلمون❤️ دختر قشنگم منو بابایی بی صبرانه منتظر گرفتن دستای کوچولوتیم😍😘

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

وببلبتجچگگتاوابیقثسبونمپگوللسطز؟؟

دیدی آن را که تو خواندی به جهان یارترین.... سینه را ساختی از عشقش سرشارترین ..... آن که میگفت منم بهر تو غمخوارترین .... چه دل آزار ترین شد چه دل آزار ترین...💔

شفانمیده ک😐

مگه داریم حسی قشنگ ترازوجودتوتووجودم؟؟؟😍❤خوش اومدی تودلی مامان....شکرت خدایاک بعدیکسال اینقدرقشنگ بم نظرکردی...خدایاخودت حافظ سلامتی تودلیم باشوسالم بذارش توبغلم...میدونم این ماه ماه معجزه منه واتفاق فوق العاده ایی برام افتاده خدایاشکرت
ینملذککذر

تلانمذطشصفذثگمدذذییانم‌ربسطذنجگوحن

اگر چه جان دادیم ، اگر جوان دادیم ، بهای انسان بود ، برای ازادی ✌🏻 ایران همیشه سرسخت ، بزار اسمت بد دربره ولی یادت نره گرگ واسه خودش میجنگه سگ واسه صاحبش ، متاهل و قطعا متعهد ، درخواست دوستی چه خانوم چه اقا رد میشه درخواست ممنوع ❌ یابو جان پرنسسعلی درخواست نده ❌ خدایا خودت درجریانی دیگه 💔🥀 دخترم نور قلبم امید زندگیم ❤️. عاشق تیپ و مد 💝 راجب استایل کردن میتونید ازم سوال بپرسید ، در حد توانم راهنمایی می کنم 💝 همه لباس میپوشن اما تو استایل کن 🙂💝. اهل کتاب 📚 محترم باشیم این خیلی مهمه نصف مشکلاتمون به خاطر نا محترم بودنمونه 💝

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز