2777
2789
عنوان

شوهرم همش میگه لاغر ی و ببخشید میگه با سن نداری

| مشاهده متن کامل بحث + 15810 بازدید | 280 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

پیش شماره کدوم شهر رو بگیرم و مبلغ مشاورشون تو چه حدودیه


برای تهرانه اصلا پیش شماره نداره فقط ۰۲۵۳۲۱۴۳  بگیر مشاوره هم رایگانه 

من الان هر ماه ۳ کیلو بای  لاغر شم وای تا عید ۱۲ کیلو فوق العاده است 

برای باس ن میگن با روغن خراطین زالو ماساژ بدی و بادکش کنی

اسمش خراطین زالوعه؟

اگر کسی را دیدید که از همه چیز لذت میبرد،سخت نمیگیرد،میخنددومیخنداند بی مشکل نیست بلکه اوطوفان هولناکی را پشت سرگزاشته است واکنون قدر داشته هایش را میداند.
هیچ وقت این حرفونزن لاغراازچاقامظلوم ترن😳

من خودم وقتی میرم لباس بخرم بخدا افسردگی میگیرم همش میگم اگه لاغربودم بهترین لباسومیخریدم ولی نمیتونم چندبارلاغرکردم برگشتم چاق شدم بخدا وقتی کسی نگام میکنه خجالت میکشم بااینکه قلمبه گوشت نزده ازم بیرون بازم خیلی سختمه

من کلی ترفند بلدم خواستی بگم بگو

کوچندتابگوعزیزم من همش 4.5کیلومیخوام اضاف کنم

قهرکه میکنید مراقب فاصله هاباشیدشایدیکی همین حوالی منتظرجای خالی باشد  به سرزمین عجایب خوش آمدید                                        
چاق نشو دمبل و اسکات بزن  اون وقت عالی میشی  کمر باریک با سر شونه و با سن برجسته

من هر جور چاق بشم راضی ام 😄

خیلی سخت گذشت تا فهمیدم هیچ چیز از هیچ کس بعید نیست 
من خودم وقتی میرم لباس بخرم بخدا افسردگی میگیرم همش میگم اگه لاغربودم بهترین لباسومیخریدم ولی نمیتون ...

بخدالاغری هم همه ی این سختی هاروداره خودم یه زمانی ناجورلاغربودم همش میترسیدم برم جایی مسخرم میکردن لباس توتنم نمیشدکلابایدمتوسطباشی وگرن لاغری روبیشترازچاقی مسخره میکنن

قهرکه میکنید مراقب فاصله هاباشیدشایدیکی همین حوالی منتظرجای خالی باشد  به سرزمین عجایب خوش آمدید                                        
خب همین جا بگو

عزیزم اول از همه اعصاب آروم و بدون استرس داشته باش؛؛دوم صبح ناشتا یه پیاله کوچک ژله بخور سوم صبحانه عسل شیر موز با سرشیر بخور چهارم میان وعده بخور چهارم ناهار سیر بخور بعد ناهار تو دوغ یا ماست دو قاشق جوانه گندم بریز بخور و یک عدد قرص مولتی ویتامین پنجم میان وعده خوب بخور به اضافه شیر که توش پودر سنجد ریخته باشی یه قاشق بخور ششم شام بخور بعدش یه کاسه ماست کوچک با جوانه گندم و یه قرص ویتامین ای هفتم قبل خواب یه لیوان بیار یه قاشق شیر خشک یه قاشق نشاسته یه قاشق آرد برنج خوب قاطی کن آب بریز هم بزن بخور قاشق مرباخوری هشتم روزی یه لیوان دم کرده رازیانه بخور من همه این کارها رو کردم و خیلی وزن اضافه کردم 

من همه چیم خوبه گیره یه با س نم😂هیچی ندارم هیچ

انگار نفرین کرده اند این خاک را، اجداد ما😔تابوده زاری بوده و تا مانده غم در یاد ما. ما نسل بازی خورده ایم، آتش به پر هامان زدند. یاغرق سیلابیم وجنگ یازیر آواریم و سنگ. انگار نفرین کرده اند این خاک رااجداد ما
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز