2777
2789
عنوان

حاضرید زن پسری ک شرایطش خوبه ولی تو مجردی دوس دختر زیاد داشته بشید؟

| مشاهده متن کامل بحث + 1860 بازدید | 142 پست
دقیقا منم نمیفهمم چرا باید ادم‌جایی بخوابه ک اب زیرش بره. حالا یکی عاشق باشه، میگه مجبور شدم دلم مجب ...


موافقم با حزفت ولی فک کنم اسی ی جورایی به این پسر دل داده که  بین دل و عقل گیر کرده وگرنه راضی نمیشد با این ادم باشه

من مهنازم9999 پیروزی از آن سخت کوشان هست
خوب پس خودت ببین شانت چی میگه؟ چرا نداشتی؟ چون مخالف بودی و فک میکردی ک کار غلطیه؟ پس چرا وا بدی و ب ...

من مذهبی بودم قبلا. الان زیاد نیستم اما خب چون تو خانواده مذهبی بزرگ شدم هنوز هم نتونستم با اینچیزا کنار بیام. من رابطه قبل ازدواج رو اشتباه نمیدونم فقط از اینکه تنوع طلب شده باشه میترسم ینی یکی دونفر عیبی نداره ولی نمیدونم این با چن نفر بوده و الان میتونه متعهد باشه یا ن

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

موافقم با حزفت ولی فک کنم اسی ی جورایی به این پسر دل داده که  بین دل و عقل گیر کرده وگرنه راضی ...


نه عزیزم خوشش اومده. شرایطش خوبه. ب این ک نمیگن عشق. دوست با هم نبودن ک. عشق بعد از مدت طولانی بوجود میاد. ادم با یه روز و دو روز فوقش کراش میزنه نه عسق. هورمونم‌میتونه باسه😄دو طرف کار عقلش وایسادن. عقلش از یه طرف میگه خوبه خوشرو هست سرایط کاریش خوبه. اهل بگو بخنده و.... از یه طرفم باز عقلش میگه قبلا رابطه داشته😄

من‌ مادر دو فرشته آسمانیم💫💫 یکی در دستان خدا آرمیده و دیگری در آغوش من💞 

خیلی دوست دختر داشته دقیقا نمی‌دونم یعنی چی اگر به طور نرمال تو دوره‌ها و شرایط مختلف ادمایی تو زندگیش بوده خب مشکلی نیست ولی اگر ازین مردایی باشه که به طور غیرعادی همش دنبال زنا هستن حتا تو جاها و شرایط نامناسب یا هیز باشه یا اخلاقای اینجوری نه نمی‌پسندم من

مشخصه که بدجور دلداده چون امروز عضو شده و تاپیک زده یعنی دلش گیره دیگه


اره  این چیزی که از حرفش حس کردم😐 بین دل و فقل گیز و البته شرایط خوبش چشش کور کرده  

من مهنازم9999 پیروزی از آن سخت کوشان هست
نه عزیزم خوشش اومده. شرایطش خوبه. ب این ک نمیگن عشق. دوست با هم نبودن ک. عشق بعد از مدت طولانی بوجود ...


منم نمیگم عشق میگم بین دل و عقل گیر دلش میگه قبول کن عجب چیزی بشه چش فامیل درمیارم😑😂عقلش میگه خریت نکن بدبخت میشیا😐 ببخشید اسی شوخیه

من مهنازم9999 پیروزی از آن سخت کوشان هست
من مذهبی بودم قبلا. الان زیاد نیستم اما خب چون تو خانواده مذهبی بزرگ شدم هنوز هم نتونستم با اینچیزا ...


پس اگر مشکلت اینه، هیچکس نمیتونه بهت تضمینی بده. چون فرد مورد نظر نمیشناسه. فقط میتونیم بگیم داری ریسک میکنی. ربسک هم اسمش روشه. یا باخت کامل ک یا برد کامل. قمار. وسط نداره خیلی. یا به خاطر اینکه ذاتش تنوع طلبه، میسوزی و ب فنا میری. یا ب قول عده ای ب خاطر تجربه های قبلیش شوهر عالی میشه

من‌ مادر دو فرشته آسمانیم💫💫 یکی در دستان خدا آرمیده و دیگری در آغوش من💞 
منم نمیگم عشق میگم بین دل و عقل گیر دلش میگه قبول کن عجب چیزی بشه چش فامیل درمیارم😑😂عقلش میگه خریت ...

😄👌فقط تیکه چش فامیل

من‌ مادر دو فرشته آسمانیم💫💫 یکی در دستان خدا آرمیده و دیگری در آغوش من💞 

ببین تو اگ رابطه داشته باشی حاضره بات کنار بیاد؟؟؟

قطعا نه چون این ادما مدلشون اینه

پس نه

مطمئنم منم یه روز پولدار میشم،شاید بپرسی چطوری که باید بگم ممنون تو چطوری؟                                              من فقط دوکاربری با نام شکلات فرانسوی دارم،شکلات_فرانسوی و شکلات__فرانسوی،اون شکلات___فرانسوی (با سه خط فاصله) مال من نیست،پس لطفا نپرسید که اون تاپیکا رو تو زدی؟نه من نزدم
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز