2777
2789
عنوان

فدای خنده هات بشم، فدای گریه هات ،کار دلم شده زندگی تو هوات😍😍😍😍😍

| مشاهده متن کامل بحث + 25422 بازدید | 5690 پست
سلااااااامممممممم امتحان چطور بود ؟ خودتون خوبید؟ خب تا هستم بگید چیزی که می خواستین 😁😂

استاد بیشعور اصن نیومد سرکلاس پرسش کلاسیمونم پرپر شد 😑😂

عاقاااا دانشجو همین شهر خودمم اهواز نیستم 🙄

کار دنیا رو باش .. تا که میشی فدات .. چجوری اخه انقدر راحت میزاره میره .. چی میخواستی چی شد .. همه بحثا بیخود .. تو میمونی تو خلسه‌ی نبود حس و حال و هواش .. (محسن ابراهیم‌زاده،،،میشی فداش) ++++++++🐳

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

@pharmagelitan     بفرما چایی چایی

عاخ عاخ چه خوش رنگههههه 😁😁😁😂😂😂

خدایی انقدر خستم که فقط چایی الان میچسبهههه

تشکرات فراوان 😁🙌🌹

کار دنیا رو باش .. تا که میشی فدات .. چجوری اخه انقدر راحت میزاره میره .. چی میخواستی چی شد .. همه بحثا بیخود .. تو میمونی تو خلسه‌ی نبود حس و حال و هواش .. (محسن ابراهیم‌زاده،،،میشی فداش) ++++++++🐳
خوبم باباجون😂حالا هی خودتو بزن ب اون راه دیشب دندوناتو مسواک نزدی فک نکن نفمیدم😂😂

ببخشید مسواکم نیورده بودم😁😁همرام نبود😂😂

🌺🌺 برای زندگی کردن دوتا خورشید لازمه یکی تو آسمون یکی تو قلبت...:)🌞❤️ 🌺🌺   
من ک نفمیدم چی چی😂😂ولی مرسی😆

نور چشممی

قربانت            

http://goftino.com/c/BXs8Ssبا انحراف و تعصب به جایی نمیرسیم.انسانم آرزوست.  just god    انسان سالار_یکتا پرست_همسن و سال گرا(ی مثبت)_روشنفکر متعادل(برای همه)   با احترام به تفاوتا و شباهتا(که بین همه هست)میتونیم قشنگ زندگی کنیم.قضاوت و کلی گویی ممنوع.لطفا این کاربری رو تو تاپیکای عقیدتی(بجز قرآن)_سیاسی_تاریخی_نژادی_غیر مجاز تگ نکنید.با تشکر.علت این که میگم just god اینه که اولا جز خود خدا هیچکسو ندارم.ثانیا طبق عقاید شخصی خودم توکل و توسل به غیر از خدا رو کلا گناه و اشتباه میدونم.لطفا اینقدر سوالات شخصی نپرسید.فقط بدونید که همیشه اوضاع اینطوری نمیمونه
چاکرم خوبی داداش

هی بد نیستم

داشتم تصادف میکردم یه ساعت پیش :/ شانس اوردم فقط اینه رو به فنا دادم فقط 😑😂😂

گواهینامم ندارم ینی بدبخت بودمااا

کار دنیا رو باش .. تا که میشی فدات .. چجوری اخه انقدر راحت میزاره میره .. چی میخواستی چی شد .. همه بحثا بیخود .. تو میمونی تو خلسه‌ی نبود حس و حال و هواش .. (محسن ابراهیم‌زاده،،،میشی فداش) ++++++++🐳
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

رابطه

مهگل1377 | 1 دقیقه پیش

سعی کنیم

28miiii | 3 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز