2789
عنوان

-_-

| مشاهده متن کامل بحث + 1045 بازدید | 204 پست
دقیقا😖😖😖انگار سوزن میکنن کیونم

بیشوورر  😂😂😂😂...گمشو برو دیگ...کاراتو انجام دادی جوابتو میدم..یالاع/

من همیشع ی صندلی واسم کم بود ،کتم واسم تنگ بود ، کفشام برام کوچیک بود،ساعتم خواب میموند و من ازش جلوتر حرکت میکردم .دنیا برا من جای کوچیکیع ،احساس میکنم همع جا بستس و نمیتونم نفس بکشم، انگار همع این لحظع هارو قبلا دیدم، درختا، صدای ابشار،قورباغه ها، اونارو زمانی میبینم ک در حال مردنم/
ن😂😂😂😂/

بذا بگم‌برم


@ژیناگلمن  



عاقا ی تاپیکی بود عکس مو بفرستیم.ژینا دو سه مدل فرستاد. ی یکیش شلوار زرشکی پوشیده ماتحتش‌عین ۲۰۶ صتدوق دار بود. ریپ کردم گفتم ژووووووون قرمز روووو باسنووووو ای ام هیز😂 

عاقا چشت روز بد نبینه این تاپیک پر بازدید شد تا سه روز همه میگفتن ژینا عکس‌قرمز‌رو بفرس دیگه😂😂😂😂

میگف هر عکسی فرستادم قبول نمیکردن باید قرمز‌رو بفرستی😂😂😂😂😂

خدا اگر بخواد هیچ‌کس جلو دارش نیست امیدوارم ک خدا برات بخواد💞  تو زندگیم ی آدمایی هستن ک با هر کلمه حرفاشون  بارها بارها ب خودم میگم کاش هیچوقت نمیشناختمشون😄    

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بیشوورر   😂😂😂😂...گمشو برو دیگ...کاراتو انجام دادی جوابتو میدم..یالاع/

عاقا رفتم ژینا اومد بگو بدون من قرمز‌رو نمیذاری ها

خدا اگر بخواد هیچ‌کس جلو دارش نیست امیدوارم ک خدا برات بخواد💞  تو زندگیم ی آدمایی هستن ک با هر کلمه حرفاشون  بارها بارها ب خودم میگم کاش هیچوقت نمیشناختمشون😄    
بذا بگم‌برم @ژیناگلمن     عاقا ی تاپیکی بود عکس مو بفرستیم.ژینا دو سه مدل فرس ...

یاخدااا  لنت بت...بدبختو عابروشو بردی رف  /

من همیشع ی صندلی واسم کم بود ،کتم واسم تنگ بود ، کفشام برام کوچیک بود،ساعتم خواب میموند و من ازش جلوتر حرکت میکردم .دنیا برا من جای کوچیکیع ،احساس میکنم همع جا بستس و نمیتونم نفس بکشم، انگار همع این لحظع هارو قبلا دیدم، درختا، صدای ابشار،قورباغه ها، اونارو زمانی میبینم ک در حال مردنم/
عاقا رفتم ژینا اومد بگو بدون من قرمز‌رو نمیذاری ها

باشع هیچ خبری نیس خیارت تختتتتت  /

من همیشع ی صندلی واسم کم بود ،کتم واسم تنگ بود ، کفشام برام کوچیک بود،ساعتم خواب میموند و من ازش جلوتر حرکت میکردم .دنیا برا من جای کوچیکیع ،احساس میکنم همع جا بستس و نمیتونم نفس بکشم، انگار همع این لحظع هارو قبلا دیدم، درختا، صدای ابشار،قورباغه ها، اونارو زمانی میبینم ک در حال مردنم/
یاخدااا   لنت بت...بدبختو عابروشو بردی رف    /

 😁😁😁😁😁😁😁

خدا اگر بخواد هیچ‌کس جلو دارش نیست امیدوارم ک خدا برات بخواد💞  تو زندگیم ی آدمایی هستن ک با هر کلمه حرفاشون  بارها بارها ب خودم میگم کاش هیچوقت نمیشناختمشون😄    
بذا بگم‌برم @ژیناگلمن     عاقا ی تاپیکی بود عکس مو بفرستیم.ژینا دو سه مدل فرس ...

ایسااااااااااان نکبت 

دلم میخاد فحشت بدما ابرو نزاشتی برام 

🤦‍♀️😒

وای از گرد ســم تازه خر خریده ها!!! وقتی با من حرف میزنی رفتار ارزونتو بزار توی جیبت:)

ایسااااااااااان نکبت  دلم میخاد فحشت بدما ابرو نزاشتی برام  🤦‍♀️😒

😁😁😁😁فدات بشم عشقم

خدا اگر بخواد هیچ‌کس جلو دارش نیست امیدوارم ک خدا برات بخواد💞  تو زندگیم ی آدمایی هستن ک با هر کلمه حرفاشون  بارها بارها ب خودم میگم کاش هیچوقت نمیشناختمشون😄    
نمیخاد. 😒

😂😂😂😂

بفرس اون قرمز رو لامصب

خدا اگر بخواد هیچ‌کس جلو دارش نیست امیدوارم ک خدا برات بخواد💞  تو زندگیم ی آدمایی هستن ک با هر کلمه حرفاشون  بارها بارها ب خودم میگم کاش هیچوقت نمیشناختمشون😄    
از جلو جلو چشام برو اونمر اینقد گفتی اب شد

کجات اب شد؟؟۲۰۶صندوق دار؟؟

خدا اگر بخواد هیچ‌کس جلو دارش نیست امیدوارم ک خدا برات بخواد💞  تو زندگیم ی آدمایی هستن ک با هر کلمه حرفاشون  بارها بارها ب خودم میگم کاش هیچوقت نمیشناختمشون😄    
😂😂😂ار ایسان خیلی نکبتی

چرا مگه چیکار کردی اب شد؟؟؟😨

خدا اگر بخواد هیچ‌کس جلو دارش نیست امیدوارم ک خدا برات بخواد💞  تو زندگیم ی آدمایی هستن ک با هر کلمه حرفاشون  بارها بارها ب خودم میگم کاش هیچوقت نمیشناختمشون😄    
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

اتاق عمل

chgrsch | 9 دقیقه پیش

خدایا منو بکش

448909 | 10 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز