2777
2789
عنوان

حماقت نیست،؟

| مشاهده متن کامل بحث + 163 بازدید | 26 پست
عزیزم تایپیکمو گزارش میزنی

خودتم میترکی چون فقط یه تاپیک داری

اگه جواب بی ادبیتو نمیدم به این دلیل نیس که جوابی ندارم به این جمله اعتقاد دارم که هیچگاه باخوک کشتی نگیر زیرا تولجن مال میشوی واو لذت میبرد وگرنه جواب واسه امثال تو فراوونه🙌🙌🙌

خیلی احمقه خیلی مگه بچه فقط زاییدنه مگه آینده نمیخواد من همسرم در ماه بیشتر از ۱۷ تومن درآمد داره ولی تصمیم گرفتیم فقط دخترمو داشته باشیم تا بتونیم بهترین امکانات رو در اختیارش بزاریم و بهترین آینده رو براش رقم بزنیم مگه بچه های بیچاره چه گناهی کردن من به دنیاش آوردم و مسعولشم

جان من است او🤍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم تایپیکمو گزارش میزنی

زدم

علی؟!!!!!                                                                           همسر عزیزتر از جانم💖 خداروشکر میکنم که تورو با من آشنا کرد.. خداروشکر میکنم که همسرم شدی و دنیامو زیباتر کردی.. خداروشکر میکنم که بابای پسرم تو هستی👶💗یادمه اولین‌بار که منو دیدی گفتی میخوام خانوم خونم باشی و من باورت نکردم..تورو از خودم روندم💔 ولی الان پنج ساله که خانوم خونتم و بابتش هزاران بار خداوند رو شکر میکنم💋بمونی برام مرد بی نظیر من🤴👸💞💞💞
مطمئنی؟

بله

اگه جواب بی ادبیتو نمیدم به این دلیل نیس که جوابی ندارم به این جمله اعتقاد دارم که هیچگاه باخوک کشتی نگیر زیرا تولجن مال میشوی واو لذت میبرد وگرنه جواب واسه امثال تو فراوونه🙌🙌🙌
خیلی احمقه خیلی مگه بچه فقط زاییدنه مگه آینده نمیخواد من همسرم در ماه بیشتر از ۱۷ تومن درآمد داره ول ...

هرکسی زندگی شخصی خودشو داره شاید شما موافق تک فرزندی باشی من و شوهرم کارمندیم هردو وضعمونم خیلی خوبه ولی یکی دیگه میخوام بیارم چون دیدم دانش اموزانم که تک فرزندن چقدرررررر اذیت میشدن خود خواه نباشیم همه چی پول و رفاه نیست 

علی؟!!!!!                                                                           همسر عزیزتر از جانم💖 خداروشکر میکنم که تورو با من آشنا کرد.. خداروشکر میکنم که همسرم شدی و دنیامو زیباتر کردی.. خداروشکر میکنم که بابای پسرم تو هستی👶💗یادمه اولین‌بار که منو دیدی گفتی میخوام خانوم خونم باشی و من باورت نکردم..تورو از خودم روندم💔 ولی الان پنج ساله که خانوم خونتم و بابتش هزاران بار خداوند رو شکر میکنم💋بمونی برام مرد بی نظیر من🤴👸💞💞💞
هرکسی زندگی شخصی خودشو داره شاید شما موافق تک فرزندی باشی من و شوهرم کارمندیم هردو وضعمونم خیلی خوبه ...

مختارین ولی به نظر من تو این بدبختی اتفاقا همه چی پول و رفاهه بیایم خودمون رو گول نزنیم با حرفای قشنگ 

جان من است او🤍

چرا سرتون تو زندگی خودتون نیست 

استاتر باعث شدی اینجا به اون خانواده توهین بشه 

هحق الناس هم افتاد گردنت 

حالا برید از طرف حلالیت بگیرید 

نصف کاربرای این سایت هم که پایه ثابت این تاپیکان چیزی جز فحاشی کردن بلد نیستن...!

صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ فَهُمْ لَا يَرْجِعُونَ   سوره بقره آیه ۱۸                       ((لا إِلهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحانَک إِنِّی کنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ)) 
مختارین ولی به نظر من تو این بدبختی اتفاقا همه چی پول و رفاهه بیایم خودمون رو گول نزنیم با حرفای قشن ...

خب دیدم که میگم..دانش اموزی داشتم پدرش پزشک مادرش وکیل پایه یک دادگستری از لحاظ مالی به شدت پولدار ولی اقدام به خودکشی کرد و وقتی نجاتش دادن گفت خسته شدم از تنهایی ..صدبار به مامانم گفتم برادر خواهر میخوام مثل بقیه دوستام ولی اونا بفکر خودشونن.من همیشه تنهام از پدرمادرم بدم میاد..اینارو از زبون یک دختر ۱۲ ساله پولدار شنیدم براهمین فهمیدم حمایت مالی کافی نیست

علی؟!!!!!                                                                           همسر عزیزتر از جانم💖 خداروشکر میکنم که تورو با من آشنا کرد.. خداروشکر میکنم که همسرم شدی و دنیامو زیباتر کردی.. خداروشکر میکنم که بابای پسرم تو هستی👶💗یادمه اولین‌بار که منو دیدی گفتی میخوام خانوم خونم باشی و من باورت نکردم..تورو از خودم روندم💔 ولی الان پنج ساله که خانوم خونتم و بابتش هزاران بار خداوند رو شکر میکنم💋بمونی برام مرد بی نظیر من🤴👸💞💞💞
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز