2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

سلام بله میدونم به نظر من باید دست معلم یا استاد باز باشه که امتحان تنها معیار نمره دادن نباشه &nbs ...

نبايد اصلا امتحان وجود داشته باشه همونقدر كه ذكر شده بود تحصيلات اگر ربطي به درامد نداشت امتحان هم نداشت و كسي ميرفت سمتش كه واقعا ميطلبه و اگر خودش حس كنه متوجه نشده ده بار هم شده توي يه پايه مي مونه 

ترم اخرم بودم امارو حسابرسي داشتيم مثلا ١٢ تا ٤ كلاس بود دوباره همون استاد همون درس و تايم بعدش داشت من قشنگ ترين لبخند دنيا رو تو چهره ي اون استادم ديدم لبخند شيرين و مهربون وقتي نگاهش ميكردم و ميخواستم بهش بگم ميشه سر كلاس بعدي هم بمونم ؟ 

امتحان# نديم 


نبايد اصلا امتحان وجود داشته باشه همونقدر كه ذكر شده بود تحصيلات اگر ربطي به درامد نداشت امتحان هم ن ...


درسته خوب تو دروس کارشناسی دانشگاه دست استاد را بسته در دروس مقاطع بالاتر معمولا بار اصلی رو پروژه هاست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز