2789

؟!؟!؟

تعداد رای : 70
نظرسنجی
نه تاپیک میزنم نه شرکت میکنم در تاپیکی
53
75%
اصلا تاپیک میزنم شیش تا شیش تا
9
12%
داستان چیه اصلا؟
8
11%
عرزشی جماعت تو تاپیکم اظهارنظر نکنه

هستیم_بر_آن_عهد_که_بستیم#  ‍ ‍ ‍ 

❌🚨از یکم دی ماه برای اعتراض به وضعیت سایت نه تاپیک میزنیم نه پست میزاریم🚨❌ ...  A New Me    Coming Soon     Loading...  ۲۰%                                          عضو اکیپ علمی تخیلی💫             خدایاشکرت💕    i can🕊

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خدایی من هر وقت گفتم نمیزنم واقعا هم نزدم

دفعه قبل هم که انقلاب😂شده بود گفتم نمیزنم و یک ماه تاپیک نزدم 

من همیشه پای حرفم بودم 

شماهم اگه یکم اتحاد داشته باشین و پای حرفتون بمونید این مدیریت یکم درست میشه

اگه اندازه یه ارزن تو این کشور اتحاد بود الان وضعیت کشورمون این نبود

بخدا من قبلش هم اصن زیاد تاپیک نمیزدم🙁

یکی از بدترین چیزایی که میتونی تجربه کنی اینه که از کسی ضربه بخوری که سختی های زندگیتو براش توضیح دادی بدونه چقد از درون شکستی و آسیب پذیری و دقیقا همون کاریو انجام بده که میگفت هیچوقت انجام نمیده واقعا چرا دقیقا زخمو نشونش بدی همونجا رو دوباره پاره کنه و نمک بریزه اونقدر دلم ازت شکست که فکر نکنم دیگه دلم باهات صاف بشه تو اصلا مسلمون هستی که قسم آقام ابوالفضل العباس خوردم که من جز موقعی که فقط خودت خواستی با کسی حرفی نزدم ولی بازم داری تهمت میزنی خجالت تو باید بکشی که قسم باب الحوائج که بزرگترین مقدسات هست برات خوردم باور نکردی خیلی ازش بترس همین  دیگه هم مهم نیست من همیشه پیش خودم و خدای خودم سر افرازم که تو این رفاقت کم نزاشتم ولی تو اخرین نامردیتو هم نشونم دادی و رفتی خوب شد این روزها رو هم با چشمام دیدم کسی که تک تک دردامو میدونست همون دردا رو دوباره بهم داد  نه من قلبم تیره تار نیست این آدما بودن که منو به این حال و روز انداختن ولی توخیلی از بالا به آدما نگاه میکنی اینقدر غرور و تکبر خوب نیست چون که بالاخره عاقبت هممون یه جاست بی رحم تر از تو ندیدم اون حرفایی که بهم زدی تا مغز استخونمو سوزنوندی به کنار و اون دردل هایی که به عنوان یه خواهر هم باهات میکردم و با تک تکشون بهم زخم زبون زدی  اونم به کنار ولی کسی که به خواهرش تهمت بزنه اشکشو در بیاره هیچ وقت خواهرش نبوده فقط می تونه دشمنش باشه  بترس از روزی که خدا صدای شکسته های دلمو بشنوه  سر پل صراط اگه اون تهمتهایی که بهم زدی رو ثابت کردی که هیچ ولی اگه نکردی سر همون پل ازت نمیگذرم و حلالت نمیکنم فکر کردی می بخشمت بخاطر این زخم عمیقی که به قلبم زدی و رفتی خدایا دیدی ادمهایی که از جفت چشمام بیشتر بهشون اعتماد داشتم با دلم چیکار کردند و رفتند خدایا اشکامو دیدی خدایا صدای شکستن دلمو از سر تهمت نا حق شنیدی که جز تو شاهدی نداشتم خدایا ببین شاهد همشون باش شاهد باش کسی که بهش میگفتم خواهر چجوری در حقم خواهری تموم کرد و رفت من که سکوت کردم و رفتم ولی بدون دنیا همیشه اینجوری نمیمونه به همین غروب جمعه قسم به همین اشکهای دل شکستم قسم هیچوقت نمیبخشمتون

ولی خدایی چقدر آزادی بیان هست که شما رو نمی ترکونن  

اگه چیزی درست شد منو یارممد صدا کنین 

قایق ببینیم گریه مان میگیرد...رنگین کمان ببینیم گریه مان میگیرد...پیتزا ببینیم گریه مان میگیرد...رقص ببینیم هم...ترانه ببینیم هم...کورد ببینیم...بلوچ ببینیم...عرب ببینیم...فارس ببینیم هم...زیارت قبول ای چشم های اشک آلود!!!

من از یک دی خداشاهده که تو سایت نمیام حتی

چون بازدید میخوره

در حد خودم سرقول و قرارمون میمونم

چون به نظرم اتحااد از هرچیزی که فکرشو کنی واجب تره

من هیلدام ، دختری شجاع و مهربون                                                         عضو اکیپ علمی تخیلی
بخدا من قبلش هم اصن زیاد تاپیک نمیزدم🙁

منم سالی یکی به زور میزنم دیگه خیلی واجب باشه میزنم

قایق ببینیم گریه مان میگیرد...رنگین کمان ببینیم گریه مان میگیرد...پیتزا ببینیم گریه مان میگیرد...رقص ببینیم هم...ترانه ببینیم هم...کورد ببینیم...بلوچ ببینیم...عرب ببینیم...فارس ببینیم هم...زیارت قبول ای چشم های اشک آلود!!!

من تاپیک میزنم چون تاپیک قبلیمو جواب ندادید شیش تا شیش تا هم میزنم تازه😁😂

لطفا آقایون درخواست دوستی نفرستید من بیکارنیستم درخواستای شمارو همش پاک کنم ازگوشیم 😐😕

خب در مقابل خواسته تون چیه ؟ بدونیم تا بتونیم همکاری کنیم . ممنونم 

درست کردن سایت 

حل مشکل عکس گذاشتن 

توانایی حذف تاپیک تغییر نام 

حل مشکلات فنی ک هر چند روز یکبار ایجاد میشه و...

❌🚨از یکم دی ماه برای اعتراض به وضعیت سایت نه تاپیک میزنیم نه پست میزاریم🚨❌ ...  A New Me    Coming Soon     Loading...  ۲۰%                                          عضو اکیپ علمی تخیلی💫             خدایاشکرت💕    i can🕊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز