2777
2789

زندگی کنیم 😂😂


باشه ؟

بسه دیگه فهمیدن همه


بعد تو این بغض کِ لبخند نشد ....۱۵/۹/۹۹💔💔بمونه ب یادگار....غصه کم کم جون میگیره دل یهو میپوسه🕶

😂

امروزفهمیدم که فهمیدن دراین دنیا  تلخ ترین وبدترین حقیقت هستی است.‌ ای کاش ندانی! امروز نبایددانا باشی که دانایی ات  تیشه ای بر رگ های نازک وکلفت گردنت می شود! ای کاش نمیدانستم که میدانم!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

به امید روزی ک دوباره کامنت های کو کو واسه دیدن عکس از سر گرفته بشه💪

من زنی هستم "آزاد" ! در فطرت من "حیا" نهاده شده ، میدانم کجا باید "شرم" کنم و کجا میشود "رها" بود .. "تو به من نیاموز"  

 از ۱ دی هر کی تاپیک زد تمام تاپیک های قبلشم گزارش بزنید بترکه حالش جا بیاد

حیا_کن#  

#تاپیک_نزن_تا_نترکی

 قرار شده از ۱ دی هیچکس تاپیک نزنه و اعتراض کنیم

تا مشکلات سایت رو حل کنن

کسی هم که تاپیک بزنه

تمام تاپیک های قبلشو گزارش میزنن تا بترکه

پیشاپیش معذرت میخوام بابت زبون تند و تیز و البته حق گوم...اگه دلتون رو شکستم منو ببخشید...خوشحال میشم بهم اسم پسر معرفی کنی و به تاپیکهام یه سری بزنی....

چی رو؟

زیاد جدی نگیر

دنیا شوخی بیش نیست...

بسم الله الرحمن الرحیم.    تمام وجودم پر از یقین شده است.اللهم عجل لولیک الفرج .جهان به سامان نمیشود تا ظهور منجی...(بلندترین ارتفاعی که میتوان از آن سقوط کرد ,چشمان صاحب الزمان است) به کمپین لبیک یا مهدی بپیوندید..در تاپیک شما به میهمانی آقا امام زمان (عج)دعوت شدید.یا حق
خخخ جریان 1 دی چیه؟؟ ینی هیشکی نباید بیاد سایت؟

وا مگه همچین چیزی میشه😑🤐🙄

امروزفهمیدم که فهمیدن دراین دنیا  تلخ ترین وبدترین حقیقت هستی است.‌ ای کاش ندانی! امروز نبایددانا باشی که دانایی ات  تیشه ای بر رگ های نازک وکلفت گردنت می شود! ای کاش نمیدانستم که میدانم!
از ۱ دی هر کی تاپیک زد تمام تاپیک های قبلشم گزارش بزنید بترکه حالش جا بیاد حیا_کن#   ...

لطفا از تاپیک من برید بیرون با احترام

بعد تو این بغض کِ لبخند نشد ....۱۵/۹/۹۹💔💔بمونه ب یادگار....غصه کم کم جون میگیره دل یهو میپوسه🕶
از ۱ دی هر کی تاپیک زد تمام تاپیک های قبلشم گزارش بزنید بترکه حالش جا بیاد حیا_کن#   ...

وا

امروزفهمیدم که فهمیدن دراین دنیا  تلخ ترین وبدترین حقیقت هستی است.‌ ای کاش ندانی! امروز نبایددانا باشی که دانایی ات  تیشه ای بر رگ های نازک وکلفت گردنت می شود! ای کاش نمیدانستم که میدانم!
وا مگه همچین چیزی میشه😑🤐🙄


خخخ خدایا

هرکی ناراضیه جمع کنه از نینی سایت بره وااالاع  

از ازل تا به ابد قلبم به نامت تاج من💙👑💙...استقلالی بودنم تنها اتفاق قشنگ زندگیمهシ💙💙 
خخخ خدایا هرکی ناراضیه جمع کنه از نینی سایت بره وااالاع    

والا بخدا👌

امروزفهمیدم که فهمیدن دراین دنیا  تلخ ترین وبدترین حقیقت هستی است.‌ ای کاش ندانی! امروز نبایددانا باشی که دانایی ات  تیشه ای بر رگ های نازک وکلفت گردنت می شود! ای کاش نمیدانستم که میدانم!
خخخ خدایا هرکی ناراضیه جمع کنه از نینی سایت بره وااالاع    

نه کار بدی نیست برای اینکه یاد بگیرن به کاربرا احترام بذارن 

اما دیگه اینقدر اطلاع رسانی 

ضد تبلیغه😂

بعد تو این بغض کِ لبخند نشد ....۱۵/۹/۹۹💔💔بمونه ب یادگار....غصه کم کم جون میگیره دل یهو میپوسه🕶

@ژیناگلمن  

سلام 

خوبی؟

چی شد انقلاب کبیر ؟همه دارن تاپیک میزنن ک!!

اگه سد شکسته شد منم بدونم😂لال نمیرم

بعد تو این بغض کِ لبخند نشد ....۱۵/۹/۹۹💔💔بمونه ب یادگار....غصه کم کم جون میگیره دل یهو میپوسه🕶
@ژیناگلمن     سلام  خوبی؟ چی شد انقلاب کبیر ؟همه دارن تاپیک میزنن ک!! اگه سد شکس ...

سلام فداتشم ب خوبیت 

ار تعلیق کردن همع رو 


وای از گرد ســم تازه خر خریده ها!!! وقتی با من حرف میزنی رفتار ارزونتو بزار توی جیبت:)

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز