2777
2789
عنوان

هیچوقت وارد رابطه دوستی نشین

| مشاهده متن کامل بحث + 2043 بازدید | 70 پست

جدا از هرچی 

و مهم تر از اینا 

آبرو هم برا آدم نمیمونه ):🙃

اینجا عشق و عاشقی گناه کبیره اس

برای سلامتی عشقم که هفت ساله هلاک یه نفس کشیدن راحتیم دعا میکنی؟!( امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السو) از عشق متنفـــرم تمام خوشی های زندگیمو ازم گرفت😭💔هر وقت سرتونو روی شونه های محبوبتون گذاشتین دلتنگهارو دعا کنین(: 🥺🤍

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من دوست بودم ازدواج کردیم چون انتخاب تو نادرست بوده نباید همه رو زیر سوال ببری 

۹۹ درصد رابطه ها تهش پوچیه سرخوردگیه منم گفتم اگه هدف مشخص کنید اگه تعهد داشته باشین اگه اگه اگه رابطتون موفق جلو میره

شرابی که مست خودش است🌾 
ممکنه شما با ادم اشتباهی وارد رابطه شده باشی اون قسمت هدف دار بودن رو هستم اما اینکه هررابطه ایی اشت ...

اره گفتم اگه اون شرایط رعایت شه رابطه ی سالمی خواهید داشت

شرابی که مست خودش است🌾 
به خدا که دخترا فقط با در اختیار گذاشتن خودشون فقط پسرا رو پررو میکنن وگرنه دل شکستنا و عمر تلف شدنا ...

با در اختیار گذاشتن موافق نیستم ولی پسرا هم دل دارن چرا فک میکنین پسرا ادم نیستن

شرابی که مست خودش است🌾 
به خدا که دخترا فقط با در اختیار گذاشتن خودشون فقط پسرا رو پررو میکنن وگرنه دل شکستنا و عمر تلف شدنا ...

من همینجا دیدم دخترا دل پسرارو بیشتر میشکونن نمی دونم چرا همش دخترا قربانیان در صورتی که دخترا بدتر شدن 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز