2789

من ميخاستم خونه خودمون باشيم دوستم و همسرش تنهان ميگه بياين خونه ما دوست ندارم برم بخاطر كرونا ولى روم نميشه نه بگم چون خيلي دير به دير همو ميبينيم و رعايت ميكنيم با اينكه نزديك هميم فقط يكى دوبار جلو در حياط همو ديديم نميدونم چكار كنم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خداروشکر غریبیم ماههاست نرفتیم. نی نی مون بدنیا اومد کسی ندیده.  با کسی رفت و آمد نداریم.  ولی اینجا فهمیدم خونه پدرومادر مخصوصا خونه مادر شوهر کرونا نیس کلا‌. همه در رفت و آمد هستن

من میخوام برم خونه دوستم دوستمو ابجیش تنهان منم نمیخوام تو خونمون بمونم 

عشق کردن یعنی دم سحر صحن انقلاب باشی پا برهنه رو سنگ فرشای حرم راه بری یه نسیم خنک به گونه هات بخوره چادرت رقص قشنگی به خودش بگیره بعد وایسی جلوی گنبد طلا خیره بشی به گنبد انقد زل بزنی و محو گنبد و صحن و سرا بشی که انگار فقط تو تو حرمی دلت اروم بشه یه نفس عمیق بکشی بگی همه وجودم پر از شما شد اقا .السلام علیک یا علی بن موسی الرضا(ع)
من ميخاستم خونه خودمون باشيم دوستم و همسرش تنهان ميگه بياين خونه ما دوست ندارم برم بخاطر كرونا ولى ر ...

خيلي بده نتوني نه بگي بعد هر بهونه اي هم مياري ميگن ما كه كرونا نداريم😖

((ميشه برا ارامش دلم دعا كنيد؟ممنون🌹🌹))
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز