2777
2789
عنوان

بچه ها من عضو یه گروهم برادرم ازم خواس

| مشاهده متن کامل بحث + 747 بازدید | 50 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منم وسیلع های خونمون تقریبا همش خارجی هست بجز یخچال 

دعای نی نی سایتی زود قبول میشه....خوندی ی دعایی برای شفای پدرم بکن .گرفتار سرطان هست.خدایا سلامتی پدرمو بهش ببخش ..الهی آمین 
چقدر حساس 😐 میشستیش میزاشتی کنار  کالای ایرانی کیفیت داشته باشه مریضیم مگ بریم خارجی بخریم

وااااقعا.

هی میگن حمایت از تولید ملی ...مگه فروشنده ها حمایت از جیب و شعور هم وطن شون میکنند؟؟ کالای ایرانی بخریم هر2سال باید خرج کنیم تا سالم بمونه.

هرکی اینو گفت اول ببین مارک مبایلش چیه. اگر خارجی بود بدون آدم بیشعوریه که داره ازت ایراد میگیره باهاش بحث نکن

اینا فقط ادعاس وگرنه خودشم خارجی میخره ,, مگه دیوونه اس یکی بره ایرانی بگیره دو روز نشده خراب شه؟ مگ ...

گوشیای جی ال ایکس فقط...میخریدی به طرز نامعلومی خراب میشد ۳ ماه نشده باید گوشی نو میخریدی🙄

مهم نباشه واست ،من بودم جوابشو نمیدادم  فک کن مغازه داری یکی میاد میگه جنس خوب نیس یکی میگه گر ...

نه کلی واسه ش توضیح دادم کاش جوابشو نداده بودم آخر سرم پیام تبلیغمو پاک کردم گفتم کاش نزاشته بودم

خدایا نگاهت رو از ما نگیر
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز