2789

یه اگهی پیداکردم میگه مثلا ۱۵۰ صفحه تایپ انجام بده مثلا ۲۰۰ برات کارت ب کارت میکنیم

اولشم میگه باید ۴۰ تومن بریزی برای شروع کار 

میخواستم بدونم کسی تجربه داشته دراین زمینه ؟

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من شنیدم کلاه برداریه. تو دیوار ماهم نوشته بود برا بسته بندیه ست کمربند... کیف اول 30 تومن باید بریزی

خدایا شکرت بابت خوشبخت بودنم. خدایا عاقبت دخترمو ختم بخیر کن.خوشبختش کن کمکش کن فرد موفق و مفیدی برای جامعه و خانوادش بشه. خدایا دخترمو به راه راستو درست هدایتش کن که پاکدامن بمونه. تو رشته ی مورد علاقش ادامه تحصیل بده.  کمکش کن که بهترین ازدواج و بکنه ی شوهر با ایمان صالح.. گیرش بیاد. الهی آمین.  خدایا با توکل بتو.میدونم که دست دخترمو رها نمیکنی. بخودت میسپارمش. خدا شکرت شکرت.   😄 با توکل برخدا من سال آینده به خونه ی خودم اسباب کشی میکنم.خدایا شکرت. من بهترین و آرام ترین مامانم. 
پولتو میگیرخ بلاک میکنه ساده# نباش 

والا از هر کس نفری 40 تومن میگیره جمع میشه خیلی میشه بعد ناپدید میشه

خدایا شکرت بابت خوشبخت بودنم. خدایا عاقبت دخترمو ختم بخیر کن.خوشبختش کن کمکش کن فرد موفق و مفیدی برای جامعه و خانوادش بشه. خدایا دخترمو به راه راستو درست هدایتش کن که پاکدامن بمونه. تو رشته ی مورد علاقش ادامه تحصیل بده.  کمکش کن که بهترین ازدواج و بکنه ی شوهر با ایمان صالح.. گیرش بیاد. الهی آمین.  خدایا با توکل بتو.میدونم که دست دخترمو رها نمیکنی. بخودت میسپارمش. خدا شکرت شکرت.   😄 با توکل برخدا من سال آینده به خونه ی خودم اسباب کشی میکنم.خدایا شکرت. من بهترین و آرام ترین مامانم. 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز