2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

موهام خود بخود هر چند ثانیه میریزه میفته زمین چه برسه دست بزنم  همشون میمونه دستم

واس مث مني😞😞😞😞قشنگ كچل شدم!!!دست داخل موهام ميكنم ميكشم بيرون همينجوري مياد!!!خونه زندگيم پر مو هس هرروز با شوهرم دعوا داريم!!!يكبار پارسال رفتم دكتر ٦٠٠تومن دارو داد گف برو ٢٠ روز ديگه بيا حداقل دوسال بايد بياي😳😳😳😳منم نرفتم داروهاشم تاثير نداشت اصلا

كاربر دخترشمالي هستم كه بخاطر يه بي چاك و دهن تعليق شدم

حتما تو فاز استراحت هست موهات

ولی متاسفانه این مشکل اپیدمی شده

ی مقاله خوندم گفته بود بخاطر مغناطیس هایی ک تو بدن هست و دفع نمیشه هست.با نماز خوندن و یوگا دفع میشه این اشعه ها.ک کسی این روزا زیاد نماز اینا نمیخونه

واس مث مني😞😞😞😞قشنگ كچل شدم!!!دست داخل موهام ميكنم ميكشم بيرون همينجوري مياد!!!خونه زندگيم پر مو ...

تاثیر نداره داروهاشون منم پشمونم از ابنکه خرج دکتر کردم

برام دعا کنین
واس مث مني😞😞😞😞قشنگ كچل شدم!!!دست داخل موهام ميكنم ميكشم بيرون همينجوري مياد!!!خونه زندگيم پر مو ...

متاسفانه منم از ۲۸ سالگی ریزشم شروع شد

هر دکتری میرفتم شامپوهای گرون.داروهای گرون.اصلا خوب نشد و برترم شد

الان ۳۳ سالمه.جلوم کامل تنک شده و کف یرم مشخصه

احساس میکنم مو رو سرم نی

حتما تو فاز استراحت هست موهات ولی متاسفانه این مشکل اپیدمی شده ی مقاله خوندم گفته بود بخاطر مغناطی ...

من نماز خونم والا هر چند ماه یبار اینطوری میشم دایمی نمیریزه

برام دعا کنین
من نماز خونم والا هر چند ماه یبار اینطوری میشم دایمی نمیریزه

بازم خداروشکر.همون تو فاز استراحت میره

احتمالا فاصله بین فازهای موهات کم شدن

هیر ویت میگن خوبه.

فقط پک های تبلیغی نخر.ک من خریدم بدترم شد

بازم خداروشکر.همون تو فاز استراحت میره احتمالا فاصله بین فازهای موهات کم شدن هیر ویت میگن خوبه. ف ...

هیر ویت خوبه یا زینگ پلاس؟ زینگ پلاس قبلا استفاده کردم جواب داد ولی ویتامینی که دکتر نوشته اصلا رو موهام تاثیر نزاشت

برام دعا کنین
حتما تو فاز استراحت هست موهات ولی متاسفانه این مشکل اپیدمی شده ی مقاله خوندم گفته بود بخاطر مغناطی ...

ايييييي چه جالب!!!!!نماز و يوگا🧡🧡🧡🧡يوگا ك نميتونم باشگاه برم ولي نمازو ازين ببعد ميخونم عشقم🌹🧡🧡🧡

كاربر دخترشمالي هستم كه بخاطر يه بي چاك و دهن تعليق شدم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز