2789
عکس بیبی چک

وای خدای من مبارکه....میشه این ماه منم تجربه کنم خدای مهربون..وهمه منتظرای نی نی سایت...میشه؟؟

تازه ملتفت شدم که:هرچه دلم خواست نه آن می شود.. هرچه خدا خواست همان میشود 🤗 🤗 من حسابم ز همه مردم این شهر جداست... من امیدم به خدا بعد خدا هم به خداست...... خدایا خودت که جریان ومیدونی... الهی آمین 🤲🤲🤲 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من امروز ده روزه میگذره زدم منفی شد حالم خرابه بغض کردم  انشالله سالمو سلامت بدنیا بیاد نی تیت

نوبت توهم میشه انشالله..سحر نزدیک است

تازه ملتفت شدم که:هرچه دلم خواست نه آن می شود.. هرچه خدا خواست همان میشود 🤗 🤗 من حسابم ز همه مردم این شهر جداست... من امیدم به خدا بعد خدا هم به خداست...... خدایا خودت که جریان ومیدونی... الهی آمین 🤲🤲🤲 
وایی مبارکه 😍😍 چقدر من ذوق کردم برات، لطفا برا منم دعا کنین باردار شم به زودی❤️

عزیزم ایشالا شمام ماه بعد بارداری

کانال خزعبلات نویسی هامه دوست داشتین بفرمایین @wayafzood
منم تو لاغر کردنی باردار شدم همشو برگردوندم 😂 مبارک عزیزم . چه مثبت خشگلی هم هست

ایح😂😂😂

ممنونم عزیزم

کانال خزعبلات نویسی هامه دوست داشتین بفرمایین @wayafzood
مبارك باشه خانوم😜 فرض كن شيكمت گرد و قلمبه بشه😍💫 شخصا دلم ضعف رفت مامان@# 🖤😜

وای شکمم گرد هست😂😂 ماه پیش گفتم اصلا بیخیال باردار که نمیشم لااقل رژیم بگیرم. تا جدی رفتم تو کارش باردار شدم😂

کانال خزعبلات نویسی هامه دوست داشتین بفرمایین @wayafzood
ع مثل منی پس وای برا من خیلی مونده تازه 11 این ماه بود خووووف😞

من هر 6-7 هفته پری میشم تقریبا😐 برای همین هیچوقت نمیدونم باردارم یا پری بالاخره میاد.

این بار باز سر 6 هفته بیبی چک زدم مثل ماه های قبل. چون یه کوچولو تهوع داشتم.

کانال خزعبلات نویسی هامه دوست داشتین بفرمایین @wayafzood
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز