ببین دوست عزیزم من خودم کک و مک دارم چند سال کرم معجزه زدم خوب بود ولی آخراش حس میکردم کرم ضعیف شده و تاثیر نمیزاره دیگه نزدم والعان کرم تایلندی میزنم کارش خیییلی خوبه و کاملا راضیم و حتی پوست رو لایه برداری نمیکنه
اما توجه نکن به حرف مردم معجزه خوب و بد داره باید درجه یک بگیری و حتما بیرون رفتی ضد آفتاب بزنی البته دیگه نمیشه معجزه اصل پیدا کرد من این کرم تایلندی سفید کننده و ضد لک رو پیشنهاد میدم خیلی عالیه
وگرنه بخوای مراقبت پوستی نداشته باشی حتی بری بهترین دکتر و بهترین درمان رو کنی بازم بدتر میشه
خواستی تو ایتا یا روبیکا پیام بده مشاوره بشی
۰۹۰۲۶۷۴۴۶۳۲
البته یه پیج معتبر دادن ولی من پیج رو ندارم
خدا خیرشون بده دلسوزی و خیر خواهند کرم روردرست طبق دستور بزن پوستت صد در صد عالی میشه ولی همیشه صد آفتاب رو بزن