2777
2789

همیشه ۴ دقیق خونه بود.امروز شد ۶ونیومد به خانم دوستش زنگ زدم ک شوهرت خونست گفت اره گفتم بگوازشوهرمن خبرنداره گفت ساعت ۳ونیم باهم ازسرویس پیاده شدیم.بعد اینم خاموش بود یه ربعه روشن کرده زنگ زدم‌گفتم کجایی گفت سرکارم.من وحشتناک دهدزدم ک همکارات گفتن با۶م ساعت سه اومدین.وقطع کردم.بعد چنددقیقه زنگ زدم ب نماینده پیمانکارشون.مطعن بودم ک شوهرم زنگ زده وبهش گفته ک ایطوربگه به من گفت ازسرویس ک پیاده شده چندتا کارپیش اومده اومدم سراغش بردمش سرکاردوباره....بنظرتونوباورکنم؟؟؟؟این نماینده قبلا یه بار راجع ب حقوقش ک باهم هماهنگ کرده بودن بهم دروغ گفته

لطفا منو لایک نکنید😘😘😘

شاید اضافه کاری داره 

 برای رسیدن به فردی که دوستش دارم و عاشقشم صلواتی بفرستید😘😍 کاربری دومم (divinegirl79) توسط چندتا آدمای حسود و مریض سایت ترکیده شد و انشالله خدا به راه راست هدایتش کنه😂 دختر هتروکرومیایی که عاشق چشماشه و هیچوقت و اصلا و ابدا لنز نمیذاره 😂♥️ کاربری دومم همین امضام بود😊 هرکی تو این سایت از حرف رک من بدش میاد و با من مشکل داره بهتره وقتشو برای ریپلای کردن پست منو نذاره و وقتی برای ریپلای و اومدن تاپیک من تلف نکنین😉

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

انشاءالله که راست گفته باشه. 

میشه واسه تاپیک آخرم گزارش بزنید ممنون میشم واستون صلوات میفرستم 

خدایا اون چیزی رو برام بخواه که به صلاح منه. من بهت ایمان دارم. درسته بنده بدی برات بودم. درسته زمانایی که به اون چیزی که نرسیدم. ناشکری و کفر کردم. تو منو ببخش تو بخشنده‌ای پناهم باش که جز تو پناهی ندارم

ن باور نکن . ولی صددرصد هم نمی شه قضاوت کرد . بهتر بود به روش نیاری ، ی کم گوشیشو زیر رو کنی و مطمئن بشی

اگه جایی بود ک شبیه تو داشت دلم یک دونه عین تو می خرید ❤بابا❤ . اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم . می شه واسه بابام فاتحه و صلوات بفرستین ؟ ان شاالله ثوابش ب عزیزای آسمونیتون برسه . ممنونم 🌹 اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم . یا جوادالائمه ادرکنی

بستگي داره به اينكه دوسش داري؟

روز بد زندگی من   😔😔😔😔            لطفا اگه خوندی دوس داشتی ی فاتحه ی صلوات یا حتی خدا بیامرزی بده                           ۲۵اسفند۱۴۰۱ بود روز تصادف بابای مهربونم بدتر از اون روز ۵فروردین ۱۴۰۲شد روز اسمونی شدنش دورت بگردم مهربون بابای من هنوز جوون بودی چرا نمیتونم باور کنم که نیستی چرا....
ن تواین ۵سال نداشته همیشه ۴خونه بوده

خب ماشینی یا وسیله ای برای خودت نداری؟

تعقیبش کن حتما 

 برای رسیدن به فردی که دوستش دارم و عاشقشم صلواتی بفرستید😘😍 کاربری دومم (divinegirl79) توسط چندتا آدمای حسود و مریض سایت ترکیده شد و انشالله خدا به راه راست هدایتش کنه😂 دختر هتروکرومیایی که عاشق چشماشه و هیچوقت و اصلا و ابدا لنز نمیذاره 😂♥️ کاربری دومم همین امضام بود😊 هرکی تو این سایت از حرف رک من بدش میاد و با من مشکل داره بهتره وقتشو برای ریپلای کردن پست منو نذاره و وقتی برای ریپلای و اومدن تاپیک من تلف نکنین😉
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز