2789
عنوان

اون منو نمیخواد

| مشاهده متن کامل بحث + 379 بازدید | 23 پست

پس چرا یقه طرفو میگیری که ببین من هستم منو ببین بهم علاقه داشته باش 

ازت یک لیوان اب خواسته پس این حقو بهش بده وقتی ی بشکه میزاری رو میز اون یک لیوانو بخوری بقیه بشکه هم بندازش زمین 

توام بی تفاوت شو و اگ دیدی فایده نراره بعدش کات کن 

این روابط عاقبتی نداره 

بعدشم بیشتر نردا اینجورین خیلی بهشون محبت کنی درک کنی سو استفداه میکنن 

نمیگم بی احترامی کن و قلدر بازی در بیار ولی 

خیلی هم درک نکن که وظیفه ات نشه 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شغل هردوتون چیه و چند سالتونه

اون ی پیمانکار دیپلمه😭

من دانشجو معماریم مسلط به المانی 

و در حال یادگیری انگلیسی

این زندگی منه پس هرکاری دلم بخواد باهاش میکنم 😎با افتخار فمینیسم😻
اون ی پیمانکار دیپلمه😭 من دانشجو معماریم مسلط به المانی  و در حال یادگیری انگلیسی

الان بنظرت خودت این رابطه درسته ؟؟؟

اصلن شما بدرد هم‌میخورین.؟؟؟

اون زبان خوندن واسه چشه .ب چ درد شغلش میخوره؟؟؟

اندکی_تفکر#  

لطفا... تتلیتی ها .اونایی ک طرفدار تتلو ان .اونایی ک شعراشو دوس دارن .اونایی ک قیافشو دوست دارن 😐😐😐😐😐😐😐نه منو ریپلای کنن ن لایکم کنن .ن تاپیکم بیان .مرسی اه .😐😒😒😒😒
اون ی پیمانکار دیپلمه😭 من دانشجو معماریم مسلط به المانی  و در حال یادگیری انگلیسی

جدا شو..زندگی هردو تون رو خراب میکنی..شاید با یه دختر دیگه خوشبخت شه..چون وقتی کارشو گفتی حس کردم نمیتونی با سطحش کنار بیای..

الان بنظرت خودت این رابطه درسته ؟؟؟ اصلن شما بدرد هم‌میخورین.؟؟؟ اون زبان خوندن واسه چشه .ب چ درد ...

بعد سه سال جدا شم؟ رابطه عاشقانه داریم همه چی عالیه به جز این ی مورد تنبلیش

این زندگی منه پس هرکاری دلم بخواد باهاش میکنم 😎با افتخار فمینیسم😻
بعد سه سال جدا شم؟ رابطه عاشقانه داریم همه چی عالیه به جز این ی مورد تنبلیش

خودت میدونی...

لطفا... تتلیتی ها .اونایی ک طرفدار تتلو ان .اونایی ک شعراشو دوس دارن .اونایی ک قیافشو دوست دارن 😐😐😐😐😐😐😐نه منو ریپلای کنن ن لایکم کنن .ن تاپیکم بیان .مرسی اه .😐😒😒😒😒
جدا شو..زندگی هردو تون رو خراب میکنی..شاید با یه دختر دیگه خوشبخت شه..چون وقتی کارشو گفتی حس کردم نم ...

کارش خوبه . در حد همیم عاشق همیم 

اما تنبله تو درس

این زندگی منه پس هرکاری دلم بخواد باهاش میکنم 😎با افتخار فمینیسم😻
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

انتخاب رشته

0پریا0 | 4 دقیقه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز