2777
2789

تاپیک های قبلم هم گفتم یکی از پسرهای کلاس هر روز تو دایرکت پیام میفرسته. مثلا پیام روانشناسی سیاسی طنز و... . حالا الان اومده یک خیلی خیلی عاشقانه از تو پیجی که خودمم اون پیج رو دارم تو اینستا فرستاد زیرش هم نوشته :

این آهنگو صرفا جهت این فرستادم که حال کنی😅😅وگرنه عاشقت نیستم مغرور نشی ها😅😅
شوخی#  


وات د فاز؟؟؟ 

عکس العملم چی باشه؟؟ در ضمن من اصلا روش کراش مراش ندارم و نخواهم داشت

من و خدا

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بی تفاوت باش میفهمه 

فقط سین کن ج نده 

خب شاید باش گرم‌گرفتی ک همش برات چیزی میفرسته

ی کم بی تفاوت ج بده بهش

داغ جوون‌دیده ی پر‌پر منم..مسلخ سروای تناور منم.. باغ گل بی بر و بی برگ،من.. غربت آهوی جوون مرگ،من.. ناجی باغ گل بی برگ کو؟.. ضامن آهوی جوون‌مرگ کو؟.. شب شد و پیک تب و غم سر رسید،.. عطر گلاب از خود قمصر رسید.. chavoshi ❤ 
بی تفاوت باش میفهمه  فقط سین کن ج نده  خب شاید باش گرم‌گرفتی ک همش برات چیزی میفرسته ی ...

ببین اصلا اصلا باهاش گرم نگرفتم. اصلا کاری باهاش ندارم. دایرکت هاشم فقط سین میکنم یا در حد لایک

من و خدا

خودت رو سنگين نگه دار

ارزشت رو ببر بالا 

بهش بفهمون ك براي رسيدن ب تو بايد خيلي خار و خفيف بشه😕😕😕😕🤣🤣🤣

💙عضو گروه آبی تاپیک بامدادخمار💙                                      برای تغییر هیچ زمانی دیر نیست💪
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز