2789

دوستان لطفا راهنمایی کنین🙏🙏🙏

ی سایت یا پیج معتبر بهم معرفی کنین میخوام لباس یلدا واسه خودم و شوهرم سفارش بدم . ی تیشرت ساده با عکس هندوانه هم بود راضیم

خودت درست‌کن

ی لباس سفید ساده بخر

با نمد روش اسمتونو بزن بای  هندونه

  دیگ‌سعی میکنم‌کمتر بیام متاسفانه تعداد کسایی ک کسی نبوده رو ادبشون‌کار کنه زیاد شده....اَگع رو اعصـاب مَ راع بِریع 🚶روعــہ جِنــازَط پیــادع رَوےمیڪنَـم👊✌☺ ....... پادشاه جهنم خودت باش نه کارگر بهشت دیگران👍😵
خودت درست‌کن ی لباس سفید ساده بخر با نمد روش اسمتونو بزن بای  هندونه

تیشرت سفید ساده از کجا پیدا کنم آخه با این کرونا ک نمیتونم بازار برم میخوام اینترنتی سفارش بدم ولی سایتی سراغ ندارم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تیشرت سفید ساده از کجا پیدا کنم آخه با این کرونا ک نمیتونم بازار برم میخوام اینترنتی سفارش بدم ولی س ...

والا نمیدونم

ایده بود 

  دیگ‌سعی میکنم‌کمتر بیام متاسفانه تعداد کسایی ک کسی نبوده رو ادبشون‌کار کنه زیاد شده....اَگع رو اعصـاب مَ راع بِریع 🚶روعــہ جِنــازَط پیــادع رَوےمیڪنَـم👊✌☺ ....... پادشاه جهنم خودت باش نه کارگر بهشت دیگران👍😵

کدوم شهری ؟ 

خدای خوبم؛ این شعر بخشی از احساس تازه‌ی من نسبت به تو رو بیان میکنه:  " مرا هزار امید است و هر هزار تویی/شروع شادی و پایان انتظار  تویی  /بهارها که ز عمرم گذشت و بی تو گذشت /چه بود غیر خزان ها اگر بهار تویی/دلم ز هر چه به غیر از تو بود خالی ماند / در این سرا تو بمان ای که  ماندگار تویی/شهاب زودگذر لحظه های بوالهوسی است /ستاره ای که بخندد به شام تار تویی /جهانیان همه گر تشنگان خون من اند/ چه باک زان همه دشمن چو دوست دار تویی /دلم صراحی لبریز آرزومندی است/ مرا  هزار امید است و هر هزار "تویی"شاعر:سیمین بهبهانی

مشهد

خب من اهوازم یه جا میشناسم پیجش رو بدم ؟ نمیدونم تا شب یلدا دستت میرسه یا نه 

تو سرچ کن فتوشاپ# گرافیست# تیشرت_یلدایی#  داخل اینستا ببین پیج چیا میاد بعضیها معتبرن 

خدای خوبم؛ این شعر بخشی از احساس تازه‌ی من نسبت به تو رو بیان میکنه:  " مرا هزار امید است و هر هزار تویی/شروع شادی و پایان انتظار  تویی  /بهارها که ز عمرم گذشت و بی تو گذشت /چه بود غیر خزان ها اگر بهار تویی/دلم ز هر چه به غیر از تو بود خالی ماند / در این سرا تو بمان ای که  ماندگار تویی/شهاب زودگذر لحظه های بوالهوسی است /ستاره ای که بخندد به شام تار تویی /جهانیان همه گر تشنگان خون من اند/ چه باک زان همه دشمن چو دوست دار تویی /دلم صراحی لبریز آرزومندی است/ مرا  هزار امید است و هر هزار "تویی"شاعر:سیمین بهبهانی

من از صبح اینجا نیومدم .ولی دی جی کالا دیدم لباس شب یلدا دارن میتونی دوتاسایزشو بگیری ک ست بشن.معتبرم هست هر تاریخی هم بزنی همون تاریخ دستت میرسه

خدایا شکرت بخاطر وجود پراز عشق همسر و نی نی نازم.خدایا عاشقتم.عاشقتم که این همه خوشبختی بهم دادی.همسری مهربون وبی نظیر.نی نی خوشگل و سالم.خدایا بخاطراین همه خوشبختی فقط و فقط به خودت مدیونم.الهی شکرت 💝💝💝
من از صبح اینجا نیومدم .ولی دی جی کالا دیدم لباس شب یلدا دارن میتونی دوتاسایزشو بگیری ک ست بشن.معتبر ...

عزیزم کجاش باید تاریح بزنی . من ی تیشرت اونجا انتخاب کردم زد ۴ دی الی ۸ دی 😐

عزیزم کجاش باید تاریح بزنی . من ی تیشرت اونجا انتخاب کردم زد ۴ دی الی ۸ دی 😐

اول عضو سایت بشو بعد اونو تو قسمت خرید ک میزنی دوباره ادامه فرایند خرید و میزنی کم کم ازت اطلاعات میخواد اونجا تاریخ و که خواست وارد میکنی.اگه 4 دی زده دیگه احتمال زودتر فرستادنش نیست گلم.یکی دیگه انتخاب کن شاید زودتر بفرستن.

خدایا شکرت بخاطر وجود پراز عشق همسر و نی نی نازم.خدایا عاشقتم.عاشقتم که این همه خوشبختی بهم دادی.همسری مهربون وبی نظیر.نی نی خوشگل و سالم.خدایا بخاطراین همه خوشبختی فقط و فقط به خودت مدیونم.الهی شکرت 💝💝💝
مرسی از راهنماییت عزیزم😘

خواهش میکنم عزیزم 💝💝💝

خدایا شکرت بخاطر وجود پراز عشق همسر و نی نی نازم.خدایا عاشقتم.عاشقتم که این همه خوشبختی بهم دادی.همسری مهربون وبی نظیر.نی نی خوشگل و سالم.خدایا بخاطراین همه خوشبختی فقط و فقط به خودت مدیونم.الهی شکرت 💝💝💝
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز