2777
2789
ای جان عزیزم،💓💓💓💓

من جفت رو بهم نگفت چیه

سونو هم انگلیسیه

چجوری بفهمم قدامیه یا خلفی؟

یک عصرِ دل انگیز،در ایوانِ پر از گل و آب پاشی شده روی صندلی های چوبیِ قدیمی همراه با صدای قِژ قِژِشان و آواز قناری ها😍تو با چایی در دست و،با آن لبخند جذابت خیره شده ای،به گلی که لا به لای موهای بافته ام جا خوش کرده💐 چایم را بدون قند خوردم بس که شیرین است😊 لبخندت حرف هایت به دلم مینشینند،آرامش دارند،مثل نشستن دانه های برف بر دلِ زمین،همانقدر لطیف،همانقدر آرام …❤همسرم از صمیم قلب عاشقتم مردِ،خوبه من❤
منم مث شماس شرایطم ...ان تی تشخیص نداد گفت معلوم نی ... هفته پیش رفم بازم گفت معلوم نی ... ولی از جم ...

دکترش ماهر باشه از پشت گردن جنین میفهمن 

برای آرامش دل همدیگه دعا کنیم💜.                                           خدایا مارو از شر بنی آدم حفظ کن🙏

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دکترش ماهر باشه از پشت گردن جنین میفهمن 


یعنی میشه اعتماد کنم ب نظرش ؟

بزودی در این خانه،                                                                              دخترکی                                                                                             جان.....دخترکی                                                                                            آاااخ دخترکی                                                                                                 می خندد ....                                     
منم دوتا پسر داشتم کلی کار برای دختردار شدن کردم ولی تو ان تی گفتن سومی هم پسره بهم شک وارد شد ولی د ...

فقط سلامت باشه و سایه پدر و مادر بالاسرشون

جنسیتش چه فرقی میکنه

برای آرامش دل همدیگه دعا کنیم💜.                                           خدایا مارو از شر بنی آدم حفظ کن🙏
عزیزم به سلامتی انشالله عدد ان تی چند بود؟


سلامت باشی عزیزم....والا یادم نیس...چن هفته پیش رفتم

بزودی در این خانه،                                                                              دخترکی                                                                                             جان.....دخترکی                                                                                            آاااخ دخترکی                                                                                                 می خندد ....                                     
سلام من ۶ هفته مه یه کوچولو لک دارم توروخدا دعا کنید بچه م بمونه .دکتر گفته روزی ۲تا آمپول وشفاف پرو ...

شیافهاتو بذار نگران نباش برات آیت الکرسی میخونم عزیزم،⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩

من خیلی سعی کردم بهم بگه نگفت که نگفت همون اولش گفت معلوم نیست

فکر کنم اگه ببینن واسه مادر مهمه نمیگن

باید تا اخر هیچی نمیگفتی بعد خیلی بیخیال میپرسیدی

یک عصرِ دل انگیز،در ایوانِ پر از گل و آب پاشی شده روی صندلی های چوبیِ قدیمی همراه با صدای قِژ قِژِشان و آواز قناری ها😍تو با چایی در دست و،با آن لبخند جذابت خیره شده ای،به گلی که لا به لای موهای بافته ام جا خوش کرده💐 چایم را بدون قند خوردم بس که شیرین است😊 لبخندت حرف هایت به دلم مینشینند،آرامش دارند،مثل نشستن دانه های برف بر دلِ زمین،همانقدر لطیف،همانقدر آرام …❤همسرم از صمیم قلب عاشقتم مردِ،خوبه من❤
یعنی میشه اعتماد کنم ب نظرش ؟

نمیدونم

میگم که دکترش باید ماهر و باتجربه باشه


برای آرامش دل همدیگه دعا کنیم💜.                                           خدایا مارو از شر بنی آدم حفظ کن🙏
نمیدونم میگم که دکترش باید ماهر و باتجربه باشه


نمیدونم ...اخه من جایی که واسه ان تی رفتم مطمئن بود اما برای جنسیت جای دیگه رفتم ... نمیدونم چجوریاس

بزودی در این خانه،                                                                              دخترکی                                                                                             جان.....دخترکی                                                                                            آاااخ دخترکی                                                                                                 می خندد ....                                     
فقط سلامت باشه و سایه پدر و مادر بالاسرشون جنسیتش چه فرقی میکنه

اون که صد در صد ولی برای اونی که دوتا یه جور داره مسلما دوست داره سومی یه جور دیگه باشه 😊

به توفیق الهی تا 25سال آینده‌ چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.💥💥💥 مرگ بر اسرائیل ✊ جالبه یه سری از خدا هم جلوتر میرن😏 میگن برای رژیم کودک کش و مظلوم کش اسرائیل طلب مرگ نکنید نمی‌دونن خدا تو جای جای قرآن از کلمات لعنة الله استفاده کرده و یه آیه ای هم هست که میگه (موتوا بغیظکم)یعنی بمیرید به خشمتان ، اگه قصد دشمنی با خدا نداری پس بگو مرگ بر اسرائیل ✊شمایی که با امضام مخالفی و تو تاپیک های غیر مرتبط ریپلای می‌کنی و به امضام گیر میدی باید بدونی با حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی در ریختن خون مظلومان شریک هستی(( امضای من میزان تشخیص انسانیت شماست))
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز