2789
عنوان

بچه ها چرا من شانس ندارم 🤧🤧

| مشاهده متن کامل بحث + 263 بازدید | 26 پست

ب این میگی بدبختی🤔

مریدی پرسید: آیا استفاده تبلیغاتی از زن حرام است؟!شیخ پاسخ گفت: آری!مرید ادامه داد: پس چرا خداوند برای تبلیغ بهشت خود از حوری استفاده نموده؟!!شیخ قدری اندیشید و سپس بقچه اش را جمع کرد و به مکه رفت تا آل سعود او را بخورد!!!  

🤐🤐🤐🤐

اگه خود کراشت لایو میذاشت نمیدیدی می خواستی چ‌ کار کنی.

تو رو خدا کراش نزنید.۹۰ درصد به کراش نمی رسید.‌سعی کنید اول ی پسر عاشقتون شه و اون شما رو عاشق کنه نه اینکه شما عاشق پسر باشید سعی کنید اون و شیفته خودتون کنید

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یه سال از خودم کوچیکترئه😂خیلی پرروئه.من میزنم تو سرش😂

اخیه.....................گناه داره.......................................

خدااایاشکرت هوامو داری.......خدایاشکرت تا قبل از 1فروردین 1402 خبرهای خیلی خیلی خوبی بهم میرسه...😍و به ارزوم رسیدم خدایاشکرت
🤐🤐🤐🤐 اگه خود کراشت لایو میذاشت نمیدیدی می خواستی چ‌ کار کنی. تو رو خدا کراش نزنید.۹۰ درصد به ک ...

دقیقاااا👌🏻

مدتهاست تصمیم گرفتم،،،هروقت از کسی رنجیدم یا دلم رو شکست،،، به یاد روزی باشم که ممکنه هرگز در زندگیم نباشه،،، اون روز رو مرور میکنم،،، انقدر، که نبودنش رو باور میکنم،،،بعد تو ذهنم براش غمگین میشم،،، و شاید یک عزاداری ذهنی،،، و بعد ارزو میکنم کاش بود و ازش میگذشتم،،،بعد به خودم میگم حالا اون هست پس ببخش و فراموش کن،،، از بخششم شاد میشم و از بودن اون شادتر،،، به همین راحتی،،، این فرمول جدید ارامش من است🌸🌈

چه بدبختی بزرگی. 

اگه برا خواهرش نبینی حتمی بد بخت تر می میشی 

من یه زمانی مثل شما بودم  برا سعید معروف خودم رو می کشتم (خیلی دیگه خیال بافی کردم😂😂)

خدایاهر گاه دلم رفت تا محبت کسی را بگیرد تو او را خراب کردی ..خدایا به هر که وهرچه دل بستم تو دلم را شکستی..عشق هر کسی را در دل گرفتم تو قرار از من گرفتی.. 🖤 

شوخی شوخی میزنمش😂

 اوکی# ............................................نمیدونم چرا دلم به حالش  سوخت.................................. 

خدااایاشکرت هوامو داری.......خدایاشکرت تا قبل از 1فروردین 1402 خبرهای خیلی خیلی خوبی بهم میرسه...😍و به ارزوم رسیدم خدایاشکرت
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

منحرف سایت

benitooa | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز