2777
2789
عنوان

خونه مادر شوهرم

| مشاهده متن کامل بحث + 350 بازدید | 29 پست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

یعنی چی آخه؟انسانیت که ب داشتن لوازم شیک وپیک نیست.ادم هیچی نداشته باشه ولی انسان باشه.شماکه خودتم م ...

ما لباسشویی داریم ماشین ظرفشویی داریم فر و مایکروفر داریم و خیلی چیزای دیگه 

دعا کنید که با همسرم خوشبخت بشم تازه نامزد کردیم ❤️.    برای خوشبختی من و همسرم صلوات بفرستین 😘

دوستان همه چیزهایی رو که می خواستم بگم گفتن، حالا اگه فکر می کنی خیلی برات مهمه،یه دستی به سر و روی خونه بکشین .دو تا میز اضافه کنین، پرده ها رو عوض کنین و ... چند تا کار کم خرج که خونه رو بهتر می کنه تو دید اول

دوستان همه چیزهایی رو که می خواستم بگم گفتن، حالا اگه فکر می کنی خیلی برات مهمه،یه دستی به سر و روی ...

خونه ما که نیست خونه مادرشوهرمو میگم 

دعا کنید که با همسرم خوشبخت بشم تازه نامزد کردیم ❤️.    برای خوشبختی من و همسرم صلوات بفرستین 😘
ما لباسشویی داریم ماشین ظرفشویی داریم فر و مایکروفر داریم و خیلی چیزای دیگه 

چه ربطی داره؟من نمیفهمم.فک کنم سنت خیلی کمه که اینطوری فکرمیکنی یاخونوادت خیلی پرتوقع هستن که میترسی ببینن،مگه میخای خونه اونا زندگی کنی

چه ربطی داره؟من نمیفهمم.فک کنم سنت خیلی کمه که اینطوری فکرمیکنی یاخونوادت خیلی پرتوقع هستن که میترسی ...

خانوادم حساسن میگن میتونستی بهتر شوهر کنی

دعا کنید که با همسرم خوشبخت بشم تازه نامزد کردیم ❤️.    برای خوشبختی من و همسرم صلوات بفرستین 😘
چه ربطی داره؟من نمیفهمم.فک کنم سنت خیلی کمه که اینطوری فکرمیکنی یاخونوادت خیلی پرتوقع هستن که میترسی ...

خودمم 22سالمه

دعا کنید که با همسرم خوشبخت بشم تازه نامزد کردیم ❤️.    برای خوشبختی من و همسرم صلوات بفرستین 😘
خانوادم حساسن میگن میتونستی بهتر شوهر کنی

دیگع خودت باید یجوری قانعشون کنی.ازخوبیاشون یا خوبیای شوهرت بگی تا قانع بشن.اگه اینطوری فکرکنی فردا توزندگی مشترک به مشکل برمیخوری.اگه خدایی نکرده دعواتون بشه بخای اینارو تو سرش بزنی ازچشمش میفتی.خونواده شوهرمنم شهرستانی ان وخیلی زندگی ساده ای داشتن.اتفاقا من دوران عقد ک میرفتم خونشون خیلی راحت بودم چون ساده بودن.احساس راحتی میکردم.اگه تجملاتی بودن خودت معذب میشدی

دیگع خودت باید یجوری قانعشون کنی.ازخوبیاشون یا خوبیای شوهرت بگی تا قانع بشن.اگه اینطوری فکرکنی فردا ...

اره راست میگی واقعا. خونه خودتون هم ساده بود؟ 

دعا کنید که با همسرم خوشبخت بشم تازه نامزد کردیم ❤️.    برای خوشبختی من و همسرم صلوات بفرستین 😘
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز