2777
2789
عنوان

خواهر شوهرم گفت چطور داداشمو تحمل میکنی!؟؟

| مشاهده متن کامل بحث + 526 بازدید | 27 پست

باید میگفتی رفتار یک مرد در جایگاه برادر و همسر باهم فرق داره مسلما با من اون جوری رفتار نمیکنه

سوخت!تمام ارزوهایم!کاخ رویاهایم!سوخت!خاکستر شد!اما از دل آن خاکستر دلم جای شکستن الماس شد!

بگو از تحمل خواهرش که سختتر نیست  

شوخی#  

إِلَهِي كَيْفَ أَدْعُوكَ وَ أَنَا أَنَا، وَ كَيْفَ أَقْطَعُ رَجَائِي مِنْكَ وَ أَنْتَ أَنْتَ، إِلَهِي إِذَا لَمْ أَسْأَلْكَ فَتُعْطِيَنِي فَمَنْ ذَا الَّذِي أَسْأَلُهُ فَيُعْطِينِي، إِلَهِي إِذَا لَمْ أَدْعُكَ [أَدْعُوكَ ] فَتَسْتَجِيبَ لِي فَمَنْ ذَا الَّذِي أَدْعُوهُ فَيَسْتَجِيبُ لِي، إِلَهِي إِذَا لَمْ أَتَضَرَّعْ إِلَيْكَ فَتَرْحَمَنِي فَمَنْ ذَا الَّذِي أَتَضَرَّعُ إِلَيْهِ فَيَرْحَمُنِي، إِلَهِي فَكَمَا فَلَقْتَ الْبَحْرَ لِمُوسَى عَلَيْهِ السَّلامُ وَ نَجَّيْتَهُ، أَسْأَلُكَ أَنْ تُصَلِّيَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، وَ أَنْ تُنَجِّيَنِي مِمَّا أَنَا فِيهِ، وَ تُفَرِّجَ عَنِّي فَرَجاً عَاجِلاً غَيْرَ آجِلٍ، بِفَضْلِكَ وَ رَحْمَتِكَ يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شوهر منم یه بار سر خواهرش داد زد خواهرشوهرم بهم گفت بدت نیادا شوهرت اصلا اخلاق نداره

منم گفتم والا داداش شماست ای کاش از اول درست تربیت میشد که الان داد نزنه

💙💙ممنون میشم برای سلامتی و عاقبت بخیری پسرام  یه صلوات بفرستید💙💙

میگفتم خداتونو شکر کنین ک من بله دادم وگرنه رو دستتون میموند😅🤣😌

اتفاقا گفتم به جز من هیشکی فرزین و تحمل نمی‌کرد البته اخلاق های خوبش بیشتره اما فقط داده یعنی روزی سه تا فریاد داره کمش

هر مشکلی حداقل دو راه حل داره. یک سکوت. دو گذر زمان. 
باید میگفتی رفتار یک مرد در جایگاه برادر و همسر باهم فرق داره مسلما با من اون جوری رفتار نمیکنه

البته خواستم یکمم کرم بریزم یعنی من خوبم ولی گفته شما درست هم هست

هر مشکلی حداقل دو راه حل داره. یک سکوت. دو گذر زمان. 
البته خواستم یکمم کرم بریزم یعنی من خوبم ولی گفته شما درست هم هست

اینجور مواقع با تعریف از همسرتون شخصیت خودتونو بالا میبرین

سوخت!تمام ارزوهایم!کاخ رویاهایم!سوخت!خاکستر شد!اما از دل آن خاکستر دلم جای شکستن الماس شد!
اینجور مواقع با تعریف از همسرتون شخصیت خودتونو بالا میبرین

از اخلاق های خوبش گفتم ولی در واقع بد اخلاقه خیلی مراعاتشو میکنم

هر مشکلی حداقل دو راه حل داره. یک سکوت. دو گذر زمان. 
😲 چیزی بهت نگفت چون ب تربیت مادرش تیکه انداختی 

نه لال شد

دیگه خودشون اخلاقمو میدونن من کلا جواب میدم

اوایل جواب نمیدادم بعد میومدم خونه خود خوری میکردم کینه طرفم به دل میگرفتم

الان روشمو تغیر دادم یکی یه چیز بگه جواب میدم خیلی هم راحتم بعدم فراموش میکنم

💙💙ممنون میشم برای سلامتی و عاقبت بخیری پسرام  یه صلوات بفرستید💙💙

نه لال شد دیگه خودشون اخلاقمو میدونن من کلا جواب میدم اوایل جواب نمیدادم بعد میومدم خونه خود خوری ...

همسر شما هم زود عصبانی میشه اگر بله راه حلی پیدا کردین؟ 

هر مشکلی حداقل دو راه حل داره. یک سکوت. دو گذر زمان. 
همسر شما هم زود عصبانی میشه اگر بله راه حلی پیدا کردین؟  


اره زود عصبی میشه زودم فروکش میکنه

ولی من کمتر عصبی میشم دیگه تموم نمیکنم

همین امشب من با بچه بودم خودشو دخالت داد یه چیز گفت البته اروم گفت بعد من نیم ساعت غر غرکردم  هیچی جوابمو نداد الان اعصابم خورده

راه حل نه پیدا نکردم البته خونه مامانش اینا بیشتر عصبی میشه به من زیاد ربط نداره

💙💙ممنون میشم برای سلامتی و عاقبت بخیری پسرام  یه صلوات بفرستید💙💙

اره زود عصبی میشه زودم فروکش میکنه ولی من کمتر عصبی میشم دیگه تموم نمیکنم همین امشب من با بچه بودم ...

پس مثل همیم مال منم همینه فقط من انگار نمیشنوم فریاداشو کلا بی توجه شدم

هر مشکلی حداقل دو راه حل داره. یک سکوت. دو گذر زمان. 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز