2789
عنوان

رفتم مغازه سوتی دادم واای خیلی خجالت کشیدم 😐😅

| مشاهده متن کامل بحث + 2890 بازدید | 117 پست
تو که خوبی من جلوی یه عالمه مسافر تو خیابون به راننده اتوبوس گفتم وایسا گوشیمو شارژکنم منظورم کارت ب ...

واای😂😐

یا راهی خواهم ساخت یا ساخی راهم آخ😅😄                         عاقل همه را به پشم خود بسپارد🙈

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


حالت بده!!!؟ من بودم منفجر شده بودم از خنده 🤣🤣🤣🤣 بعدم یادم رفته بود🙁

اصلا نمیتونم بهش فکر نکنم

یا راهی خواهم ساخت یا ساخی راهم آخ😅😄                         عاقل همه را به پشم خود بسپارد🙈
خیلی بامزه گفتی که😂😂😂 خجالتم نکش به قول دوستمون شادش کردی ثواب کردی الان هردفعه تورو ببینه میخ ...

واای نه هم منو میشناسه هم شوهرمو

یا راهی خواهم ساخت یا ساخی راهم آخ😅😄                         عاقل همه را به پشم خود بسپارد🙈
من یه بار رفتم خرید، تو نوبت بودم، هنوز خریدای منو حساب نکرده بود، فروشنده کارت نفر جلوییو کشید، گفت ...

واای تصور کردم😂😂

یا راهی خواهم ساخت یا ساخی راهم آخ😅😄                         عاقل همه را به پشم خود بسپارد🙈
اشکال نداره     ماقبلاسوپرمارکت داشتم ی خانم اومددوغ گازدارمیخاست به بابام گفت ببخشید گوز ...

وااای اون خیلی بد بود😂😂

یا راهی خواهم ساخت یا ساخی راهم آخ😅😄                         عاقل همه را به پشم خود بسپارد🙈
منم یه بار رفتم تو مغازه به فروشنده گفتم الو سلام😂😂😂😂 آقاهه تا آخرش میخندید 

وااای خیلی خوب بود😂

یا راهی خواهم ساخت یا ساخی راهم آخ😅😄                         عاقل همه را به پشم خود بسپارد🙈
😍😂

حالا پسره خوشگل و خوشتیپ بود؟؟

وای خدا عین همین رمانااااا😐😐😂😂😂

این# قسمت:عاشقی در بقالی

چالش حرف ناشناس🐍نیوش یک☝🏻نیوش دو✌🏻نیوش سه👌🏻نیوش دنده ب دنده🚗نیوش عسل و قنده🍭🍯نیوش چرا نمیخنده؟:/😼نیوش آه🤧 نیوش ماه🌙🌝نیوش مثل قناری🐥🤪نیوش ماشین فراری🚘نیوش آه😚نیوش ماه🌛💋نیوش چرا سر جنگه؟⚔️😤نیوش بشقاب پرنده🍽🦚🕊نیوش آه🐾نیوش ماه🔥😛نیوش ماه و قشنگه🌙😻نیوش مست و ملنگه🍷🥂🍺زراشم چ قشنگه😂😂هه ناسکم ده نوسم خوشم ده ویی مه لی دووباره یه له وانه یه روژیک نه بم که دووباره ی که مه وه💛.#بژی_کورد✌🏼🇹🇯
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

چای 👀

ayyyykaaaaa | 11 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز