2789
عنوان

پاره شدن کیسه اب

| مشاهده متن کامل بحث + 1703 بازدید | 240 پست
کیسه اب همه گرمه

نه واس من  خیلی خیلی بود 

این روز ها دلم بیشتر از هرروز بی تاب شماست درمان این حال خرابم انتهای راه شماست و انتهای  راه شما یعنی شهادت                 دنیا و تمام لذت هایش هم بماند برای اهلش من اهل دنیا نیستم ...                                                                                                                                                             حرف دل به برادرم جهاد. تو همان شهید شاهد بی قراری هایم هستی .. دوستت دارم رفیق 💗

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

 

عزیزم به من گفتن روز۳دخترتو ببار برا ازمایش زردی

خدایاشکرت روز ولادت امام حسین بی بی چکم مثبت شد 13اسفند1400😍دختر قشنگم 18ابانب دنیا اومد و شد دنیای من😍انشالله دامن همه ی منتظرا سبز بشه
وااااااااا،باید تو ان آی سیو میذاشتنش بچه نارس روتو دستگاه بااون حجم اززردی من هنگ کردم بخدا😭😭😭

دکتر هیچی نگفت گفتم حجامت کنیم خوب؟

گفت اگه حجامت کنی نیازی نیست بستری بشه

این روز ها دلم بیشتر از هرروز بی تاب شماست درمان این حال خرابم انتهای راه شماست و انتهای  راه شما یعنی شهادت                 دنیا و تمام لذت هایش هم بماند برای اهلش من اهل دنیا نیستم ...                                                                                                                                                             حرف دل به برادرم جهاد. تو همان شهید شاهد بی قراری هایم هستی .. دوستت دارم رفیق 💗
عزیزم به من گفتن روز۳دخترتو ببار برا ازمایش زردی

از ما داشتیم میومدیم گرفتن

این روز ها دلم بیشتر از هرروز بی تاب شماست درمان این حال خرابم انتهای راه شماست و انتهای  راه شما یعنی شهادت                 دنیا و تمام لذت هایش هم بماند برای اهلش من اهل دنیا نیستم ...                                                                                                                                                             حرف دل به برادرم جهاد. تو همان شهید شاهد بی قراری هایم هستی .. دوستت دارم رفیق 💗
پیشنهاد میکنم تو داعترین تاپیکها تاپیکی که در مورد ترکیه هست صفحه اول پست کاربر مامان رونا رو بخون ...

👍👍👍👍

گیرم که در باورتان به خاک نشسته ام و ساقه های جوانم از ضربه های تبرهایتان زخم دار است با ریشه چه می کنید؟گیرم که بر سر این بام بنشسته در کمین پرنده ای پرواز را علامت ممنوع می زنید با جوجه های نشسته در آشیان چه می کنید؟گیرم که می کشید گیرم که می برید گیرم که می زنید با رویش ناگزیر جوانه ها چه می کنید؟ 
از ما داشتیم میومدیم گرفتن

تهرانی؟کدوم بیمارستان زایمان کردی

گیرم که در باورتان به خاک نشسته ام و ساقه های جوانم از ضربه های تبرهایتان زخم دار است با ریشه چه می کنید؟گیرم که بر سر این بام بنشسته در کمین پرنده ای پرواز را علامت ممنوع می زنید با جوجه های نشسته در آشیان چه می کنید؟گیرم که می کشید گیرم که می برید گیرم که می زنید با رویش ناگزیر جوانه ها چه می کنید؟ 
دکتر هیچی نگفت گفتم حجامت کنیم خوب؟ گفت اگه حجامت کنی نیازی نیست بستری بشه

دکترها اصلا حجامتو قبول ندارن

اسم حجامت برای بچه ی یک روزه ی نارس میاوردی پرتت میکرد از اتاق بیرون😐

جاااااااااان؟استتار الان سرمو میزنم تودیوار ازدستت،خیلیییی علم واطلاعاتت پایینه عزیزدلم آب کیسه آبه ...

بابا   من رفتم دکتر گفت گرمای کیسه اب درجه داره مال تو بالای خط قرمز

این روز ها دلم بیشتر از هرروز بی تاب شماست درمان این حال خرابم انتهای راه شماست و انتهای  راه شما یعنی شهادت                 دنیا و تمام لذت هایش هم بماند برای اهلش من اهل دنیا نیستم ...                                                                                                                                                             حرف دل به برادرم جهاد. تو همان شهید شاهد بی قراری هایم هستی .. دوستت دارم رفیق 💗
مریخ زندگی میکنی؟

تو گوگل هم میتوانی ببینی فکر کنم هیچی از،بارداری نمیدونی  

این روز ها دلم بیشتر از هرروز بی تاب شماست درمان این حال خرابم انتهای راه شماست و انتهای  راه شما یعنی شهادت                 دنیا و تمام لذت هایش هم بماند برای اهلش من اهل دنیا نیستم ...                                                                                                                                                             حرف دل به برادرم جهاد. تو همان شهید شاهد بی قراری هایم هستی .. دوستت دارم رفیق 💗
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز