2789
عنوان

اهالی نی نی ساااایت بیاین مشاعره اشعار قرتی

| مشاهده متن کامل بحث + 155 بازدید | 44 پست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

نهههههه اصلا ریتمشو هم بلد نیستم اینگار دارم رپ میخونم       من یه پر ...

هااااایی کنارم باشی 

مرااااااا ببوس مرااااااا ببوس

برااااااااییی اخرین بارررررررر

خدمتتون عرض کنم که من هی میزدم مامان ابوالفضل قبول نمیکرد زدم مامان ابوالفظل  غلط املایی درنیارین تامام😐
هر وری بری باهاتم داشم آره هر وری بری باهاتم داشم از هرجا میخواد بذار باد بیاد هر وری ...

مشکی رنگ عشقه مث رنگ چشای مهربونت

گر نشان زندگی جنبندگی است ، خار در صحرا سراسر زندگی است ، هم جُعل زنده است و هم پروانه لیک ، فرق ها از زندگی تا زندگی است .
تورو بخدا بعد من مراقب خودت باش غصه نخور اروم بگیر به فکر زندگیت باش      

شب ، شب که میشه تو کوچه ی غم اشک من میشه ستاره

گر نشان زندگی جنبندگی است ، خار در صحرا سراسر زندگی است ، هم جُعل زنده است و هم پروانه لیک ، فرق ها از زندگی تا زندگی است .
میازار موری که دانع کش است که روزی بیاید به کنعان غم مخور


رفتنت چشامو تر نکرد! برو برنگرد دورِ من نگرد!چه شبایی که تا صبح… این دل وامونده؛ بدون تو با غصه سر نکرد… دیگه برنگرد! آرمین2afm#   

عرزشی جماعت تو تاپیکم اظهارنظر نکنه
هروقت که بودی همه چی قشنگ شد  از بس تو خوبی میره بالا توقع تتلو#    

عجب بالا و پایین داره دنیاااا عجب این روزگار بی رحمه با ماااا

گر نشان زندگی جنبندگی است ، خار در صحرا سراسر زندگی است ، هم جُعل زنده است و هم پروانه لیک ، فرق ها از زندگی تا زندگی است .

عهههه دیر رسیدم که 😁😂

«کمتر ، اما بهتر»🔻دنیای ما از اضافات پر شده؛ از اشیاء ، از افکار ، از فشارها . وقت آن است که به آنچه واقعا مهم است برگردیم. از تو دعوت میکنم با تاپیک های من در مسیر "حذف اضافات" همراه شوی🥰🌈

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز