2777
2789

من خودم قبول دارم ک بچگونه رفتارمیکنم امروز بهش گفتم واسه من گل بخر بعد ک اومد بخره دعوا راه انداختم ک توجه نمیکنی و فلان😂

سلااام خانوما من تازه واردم😁21 سالمه و یکساله که با اونی که عاشقش بودم عقدکردم😍💕اوایل زندگیمون خیلی مشکل داشتیم ولی کم کم به خودمون اومدیم و سعی کردیم هرروز بهتراز دیروز بشیم🥰واسه ی آرامش زندگی همه یه صلوات بفرستین🙏😌

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خدا شفات بده  شوهر-کمه#  

مرسی 😂😂😂

سلااام خانوما من تازه واردم😁21 سالمه و یکساله که با اونی که عاشقش بودم عقدکردم😍💕اوایل زندگیمون خیلی مشکل داشتیم ولی کم کم به خودمون اومدیم و سعی کردیم هرروز بهتراز دیروز بشیم🥰واسه ی آرامش زندگی همه یه صلوات بفرستین🙏😌
منم قهرم

چرا؟ 😯

سلااام خانوما من تازه واردم😁21 سالمه و یکساله که با اونی که عاشقش بودم عقدکردم😍💕اوایل زندگیمون خیلی مشکل داشتیم ولی کم کم به خودمون اومدیم و سعی کردیم هرروز بهتراز دیروز بشیم🥰واسه ی آرامش زندگی همه یه صلوات بفرستین🙏😌
من بعد چهارماه ک از عروسیمون میگذره بخاطر طلای عروسی باهاش بحثم میشه

اخه چرا خوب؟ 

سلااام خانوما من تازه واردم😁21 سالمه و یکساله که با اونی که عاشقش بودم عقدکردم😍💕اوایل زندگیمون خیلی مشکل داشتیم ولی کم کم به خودمون اومدیم و سعی کردیم هرروز بهتراز دیروز بشیم🥰واسه ی آرامش زندگی همه یه صلوات بفرستین🙏😌

منم قهرم دلم گرفته ، هی پیامش میدادم زنگش میزدم قهر بود آخرش بهم گفت آویزون خیلی بهم برخورد دیگه پیگیرش نمیشم قسم میخورم زنگ و پیام تا یه هفته بهش نزنم بعد یه هفته اگر یادی نکرد ازم پدرشو در میارم 

لبخند بزن، یه کوچولو،،، هر چقدرم مشکل داشته باشی بازم زندگی ادامه داره،،، تنها کار بیخیال بودنه پس 
منم قهر و دلخورم

چرا؟ ایشالا زودی اشتی کنی😟


سلااام خانوما من تازه واردم😁21 سالمه و یکساله که با اونی که عاشقش بودم عقدکردم😍💕اوایل زندگیمون خیلی مشکل داشتیم ولی کم کم به خودمون اومدیم و سعی کردیم هرروز بهتراز دیروز بشیم🥰واسه ی آرامش زندگی همه یه صلوات بفرستین🙏😌
احمقه

خب تو کنارش باش بهش یاد بده همه چیو

سلااام خانوما من تازه واردم😁21 سالمه و یکساله که با اونی که عاشقش بودم عقدکردم😍💕اوایل زندگیمون خیلی مشکل داشتیم ولی کم کم به خودمون اومدیم و سعی کردیم هرروز بهتراز دیروز بشیم🥰واسه ی آرامش زندگی همه یه صلوات بفرستین🙏😌
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792