2777
2789

ما دوتابافت براش خریده بودیم 3سال پیش

1400/1/18 دومین فندوق مامان خوش اومدی تو دلم ... 1400/4/9 هلنا قشنگ من دخمل نازم .... یه مامان شاد و پر انرژی که جز شادی و خوشحالی و آرامش پسرم چیز دیگه ای مهم نیست ... خونه بهم ریخته مرتب میشه چای سرد شده رو میشه عوض کرد غذای یخ کرده رو میشه داغش کرد ظرفای نشسته بالاخره شسته میشن اما هیچوقت بچه هامون دیگه ۱ساله یا ۲ساله یا ۳ساله یا ........‌ نمیشن پس از لحظه به لحظه بزرگ شدنش لذت میبرم و سخت نمیگیرم ... پسر کوچولوی من مامان عاشقته  

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من شلوار و بافت 

میوه اجیلی شیرینی کیک ژله شکلات گز نبات چندتا شاخه هندوانه تزیین شده من اینا رو گرفتم عکسشون اینه پارسال البته 

https://uupload.ir/files/0zie_20191216_194958.jpg





https://uupload.ir/files/6mhf_beautyplus_20191216170235284_save.jpg


خخخ منم زیاد خوشم نمیاد از این رسما 

در بند این جور مراسما نباشی خیلی بهتر زندگی قشنگتر وراحتر .این جور رسم رسومات غیر چشم هم چشمی ،دلخوری وناراحتی هیچی برا طرفین نداره

من شلوار و بافت  میوه اجیلی شیرینی کیک ژله شکلات گز نبات چندتا شاخه هندوانه تزیین شده من اینا ...

میوه و اجیل برات گرفتن یا شما برا داماد گرفتین اخه ما رسم خوراکی نداریم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز