اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم هر کی لایک میشه یه صلوات واسش فرستادم حاجت روا بشه...و اما خبر خوب اینکه خدا صدات رو شنیده و آرزوت توی صف اجابت قرار گرفته... فقط 👌 اینقد دیگه مونده... مواظب باش جا نزنی... 😉
حافظ کل قرآن 😍من یڪ دختر چآدریم😊شاد و پر نشاط☺️سر زنده و پرڪآر😉قرآن ونهج البلاغه اگر میخوانم ... رمآن هم می خوانم😍پآی سجاده اگر گریه میکنم😭خندههام بین دوستام تماشایی است😅من اگر چادر سرم میکنم☝️نقاشم هستم✏️خطم هم خوبه ✍🏻حرف های دخترونم هم سر جاشه🤪شوخۍ هاۍ دوستانه هم میکنم😆تئاتر و سینماهممیرم البتهنه هرفیلمی🙃کوه هم میرم با حفظ حجابم🏔منقشنگ تر ازدنیایخودم سراغ ندارم😍
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
من یه مدت اونقددددر تو خلوتم میخوندمش و گریه میکردم ک حفظش شده بودم
میگذره این روزات 😘
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم هر کی لایک میشه یه صلوات واسش فرستادم حاجت روا بشه...و اما خبر خوب اینکه خدا صدات رو شنیده و آرزوت توی صف اجابت قرار گرفته... فقط 👌 اینقد دیگه مونده... مواظب باش جا نزنی... 😉