2789

خداشفات بده

خدایا اون چیزی رو برام بخواه که به صلاح منه. من بهت ایمان دارم. درسته بنده بدی برات بودم. درسته زمانایی که به اون چیزی که نرسیدم. ناشکری و کفر کردم. تو منو ببخش تو بخشنده‌ای پناهم باش که جز تو پناهی ندارم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مگه شما چه بیماری داری که شفا نگرفتی

دوتا دیسکای اخر کمرم زمینگیرم کرده که باعث شده قید ازدواجو بزنم

الان بعضیا میگن عمل کنو اینا؛ نه عمل هر کی کرده ناراضیه بدتر شده بهتر نشده

دوتا دیسکای اخر کمرم زمینگیرم کرده که باعث شده قید ازدواجو بزنم الان بعضیا میگن عمل کنو اینا؛ نه عم ...


بیمار من خیلی بدتر از شماست یکی شون چشمامه چشمام حداقل 2 شماره ضعیف شدن و مدام لکه و جرقه و نور می بینن و گاهی قاطی می کنن. و من تو حسرت نگاه کردن به آسمان شب و مناظر زیبا رو ازم گرفته

بیمار من خیلی بدتر از شماست یکی شون چشمامه چشمام حداقل 2 شماره ضعیف شدن و مدام لکه و جرقه و نور می ب ...

چشم بهتره به خدا حداقل میتونی کاراتو کنیو درد نداشته باشی بتونی بچه دار شی زندگی رو اداره کنی

چشم بهتره به خدا حداقل میتونی کاراتو کنیو درد نداشته باشی بتونی بچه دار شی زندگی رو اداره کنی

پس هر دومون بیچاره ایم پس خدا که میگه ارحم راحمین پس چرا شفا نمی ده مگه ما چه گناهی داریم

پس هر دومون بیچاره ایم پس خدا که میگه ارحم راحمین پس چرا شفا نمی ده مگه ما چه گناهی داریم

نمیدونم به خدا 😔 شاید قسمت ما هم از زندگیمون این بوده افسردگیو اه و افسوس😢چند سالته شما؟ نا امید نباش عزیزم لیزر چشم کنی کامل خوب میشی

نمیدونم به خدا 😔 شاید قسمت ما هم از زندگیمون این بوده افسردگیو اه و افسوس😢چند سالته شما؟ نا امید ن ...

من 18 سالمه کلی آرزو داشتم که بیماری ها همشونو ازم گرفتن 

 وضعیت چشمای من خیلی بهم ریخته یعنی واقعا درمان داره؟ 

اره بابا مطمئن باش بیماریه چشم قابل درمانه

انشالله که چشمای من درمان بشه و دیسک کمر شما هم درمان شه خیلی ممنون به من روحیه دادین خیلی ها رفتن عمل کمر پس چرا شما می ترسین اگه برین انشالله خوب میشه و از دستش خلاص می شید

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز