2777
2789
عنوان

خواهرشوهرم میخاست دعوابندازه خونمون😤😤😤

| مشاهده متن کامل بحث + 638 بازدید | 34 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خوب کردی ک گفتی به شوهرت ولی من به جای تو بودم ی حور جمعش میکردم اون خواهر شوهرتو دیگه جرات نکنه این ...

نمیدونید بخدا تاحالا چندبار دعوا انداخته بین منوشوهرم خییییلی خیییلی بده

من مامان یه پسر شیطونم که عاشقش هستیم....و مامان سقط مکرری ام.امیدم به خداست که دارم ادامه میدم...راضی ام به رضای تو مهربانم♥️

چرااحساس کردم حساب میبری از خواهرشوهرت؟🤔

خدایاسرده این پایین ازاون بالا اگه میشه نگام کن         یه کاری کن اگه میشه فقط گاهی خودت قلبمو ها کن     خدایاسرده این دستام ازاون بالاخودت ببین میلرزه         مگه حتی همه دنیا به این دوری به این سردی می ارزه😔
مگه نگفتی بزرگه خوبه .؟شیطان ک

نه جا به جا شد کوچیکه خوبه

من مامان یه پسر شیطونم که عاشقش هستیم....و مامان سقط مکرری ام.امیدم به خداست که دارم ادامه میدم...راضی ام به رضای تو مهربانم♥️

چرااحساس کردم حساب میبری از خواهرشوهرت؟🤔

نه حساب نمیبرم کل خونوادش حساب میبرن ما عروسا هوار میکشیم

من مامان یه پسر شیطونم که عاشقش هستیم....و مامان سقط مکرری ام.امیدم به خداست که دارم ادامه میدم...راضی ام به رضای تو مهربانم♥️

فضولن فضووول والبته حسوووود. خودشون دنیاروداشته باشن عب ندارهدبیشترم میخان. چشم ندارن ادم یه چیزبخره یابپوشه. البته مال من که اینجورن

آی ام امام رضایی😍.       خدایا هرچی دارم تو دادی شکرت به همه چیز   ❤  همیشه بهم  حواست هست .                         👼🏻👣❤ چند سال گذشت ولی هنوز نی نی نیومده. اما من به مهربونی خدا دلگرمم ومطمن و میدونم هروقت درست ببینه خلق بچم براش کاری نداره. پس ایشالله تا اونروز منتظر و با امید میمونم. مرسی خداجون که امام رضات روبه ما دادی. منت بزرگی سرمون گذاشتی. امام رضا روصداکن تا دست محبتش روببینی ! نا امیدت نمیکنه چون مهربونه !
خوب کردی ب شوهرت گفتی بعدش مطمئنن باش اونی ک این حرفارو اومده بهت زده از طرف توهم خبر میبره برا اون ...

نه اونم زخم خورده س مث من

من مامان یه پسر شیطونم که عاشقش هستیم....و مامان سقط مکرری ام.امیدم به خداست که دارم ادامه میدم...راضی ام به رضای تو مهربانم♥️

نه حساب نمیبرم کل خونوادش حساب میبرن ما عروسا هوار میکشیم

همونه یکی حسابش کرده ک دست بالاگرفته خودشو عجباا چ فضوله

خدایاسرده این پایین ازاون بالا اگه میشه نگام کن         یه کاری کن اگه میشه فقط گاهی خودت قلبمو ها کن     خدایاسرده این دستام ازاون بالاخودت ببین میلرزه         مگه حتی همه دنیا به این دوری به این سردی می ارزه😔
فضولن فضووول والبته حسوووود. خودشون دنیاروداشته باشن عب ندارهدبیشترم میخان. چشم ندارن ادم یه چیزبخره ...

به خدا مال ماهم اینطوریه

من مامان یه پسر شیطونم که عاشقش هستیم....و مامان سقط مکرری ام.امیدم به خداست که دارم ادامه میدم...راضی ام به رضای تو مهربانم♥️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792