2789
عنوان

امروز برا پیداکردن خونه رفته بودیم یه شهر دیگه 😲😲😲😲

| مشاهده متن کامل بحث + 1400 بازدید | 55 پست

 خب#  

در اولین نگاه عاشقت شدم😍 آخه من مامانت هستم🤱🏻 🌸دختر نازم رو خدا بهم داد ، ممنون ازش که اون همه خواستن منو بی جواب نذاشت🧸🧸 پسرم خودت خواستی بیای ، اما منو بابا و آجی با قدم گذاشتنت تو دلم خیلی سوپرایز شدیم الان منتظر امدنتیم خیلی زیاااااد (من داداش ندارم یه حس خاصی دارم🤭 خونه ای که توش پسر باشه یعنی چجوریاست؟ 😍)🧸🧸

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

الان هم اینجا بود منتظر پسره گفت از وقتی ازدواج کردم عاشق این شدم 

 خدایا شکرت😍خدایـــــــــــــا؛ بابت هر شبی که بی شکر سر بر بالین گذاشتم؛ بابت هر صبحی که بی سلام به تو آغاز کردم؛ بابت لحظات شادی که به یادت نبودم؛ بابت هر گره که به دست تو باز شد و من به شانس نسبتش دادم؛ بابت هر گره که به دستم کور شد و مقصر را تو دانستم؛ مرا ببخش .
گفت پارسال هزدواج کرده و دو بار بچه دار شده و با دارو سقطشون کرده گفت عاشق یه پسری شده که سه تا بچه ...

چه شیر تو شیری 😶

از خون جوانان وطن لاله دمیده ...🥀🖤 Πچه در دل من .......چه در سر تو .......من از تو رسیدم به باور تو Π (( تو بودی و من ))

دختره زنگ زده بود بازن پسره دعوا کرده بود که من و شوهرت همو دوس داریم . ولی پیش من گفت الکی بهش گفتم عاشقشم چون پولداره میخوامش الان هم پسره اومد نیم ساعتی پیش هم بودن با ماشین رفتن بیرون

 خدایا شکرت😍خدایـــــــــــــا؛ بابت هر شبی که بی شکر سر بر بالین گذاشتم؛ بابت هر صبحی که بی سلام به تو آغاز کردم؛ بابت لحظات شادی که به یادت نبودم؛ بابت هر گره که به دست تو باز شد و من به شانس نسبتش دادم؛ بابت هر گره که به دستم کور شد و مقصر را تو دانستم؛ مرا ببخش .
دختره چهارساله دو تا سقط عشق به پدر سه بچه هضم نشد😑😑

خودم هم تعجب کردم فامیلمون که خونشونیم گفت هر روز میان اینجا پیش هم

 خدایا شکرت😍خدایـــــــــــــا؛ بابت هر شبی که بی شکر سر بر بالین گذاشتم؛ بابت هر صبحی که بی سلام به تو آغاز کردم؛ بابت لحظات شادی که به یادت نبودم؛ بابت هر گره که به دست تو باز شد و من به شانس نسبتش دادم؛ بابت هر گره که به دستم کور شد و مقصر را تو دانستم؛ مرا ببخش .

دختره گفت مادرم و پدرم جدا شدن مادرم با یه نفر صیغه کرد هر روز پیش یکی بودم مجبور شدم ازدواج کردم

 خدایا شکرت😍خدایـــــــــــــا؛ بابت هر شبی که بی شکر سر بر بالین گذاشتم؛ بابت هر صبحی که بی سلام به تو آغاز کردم؛ بابت لحظات شادی که به یادت نبودم؛ بابت هر گره که به دست تو باز شد و من به شانس نسبتش دادم؛ بابت هر گره که به دستم کور شد و مقصر را تو دانستم؛ مرا ببخش .
دختره چه نسبتی بافامیلتون داشت؟؟

از فامیلهای زنشه

 خدایا شکرت😍خدایـــــــــــــا؛ بابت هر شبی که بی شکر سر بر بالین گذاشتم؛ بابت هر صبحی که بی سلام به تو آغاز کردم؛ بابت لحظات شادی که به یادت نبودم؛ بابت هر گره که به دست تو باز شد و من به شانس نسبتش دادم؛ بابت هر گره که به دستم کور شد و مقصر را تو دانستم؛ مرا ببخش .
چه پرروهم هست تواین سن کم داره زندگی یه زن دیگه روخراب میکنه

بهش گفتم گناه داره زنش سه تا بچه داره گفت غلط کرده دوتامون همو دوس داریم 

 خدایا شکرت😍خدایـــــــــــــا؛ بابت هر شبی که بی شکر سر بر بالین گذاشتم؛ بابت هر صبحی که بی سلام به تو آغاز کردم؛ بابت لحظات شادی که به یادت نبودم؛ بابت هر گره که به دست تو باز شد و من به شانس نسبتش دادم؛ بابت هر گره که به دستم کور شد و مقصر را تو دانستم؛ مرا ببخش .
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز