2789
عنوان

اصلا پسر دوست ندارم

940 بازدید | 72 پست

اصلا ینی ها....

فقط دختر نازو ملوسه

البته خب سلیقه ایه خیلیام پسرو ناز و ملوس،میدونن.نظرهر  کی،محترمه

کیا مث منن؟

من دوست ندارم شیطنت پسرارو .بزرگ شدنشون.پس فردا قد بلند کنن جلوت واستن عربده بکشن وای 

درست تربیتش کن روت عربده نکشه

اقاهستم سایت مال بابات یا شوهرت انداخته پشت قباله ازدواجت که به من میگی خاله زنک!! ...................دِ آ خِ بِگو دِلِتو کی بُر زَد مَگِه اَز توُ نِمیپُرسَم دااااااااااد نَزن این رابِطَرو کارای تُ داد بِ باد نََ مَن آخَرَم دیدَم دَستاتوُن باهَمَن داد نَزَن ساکِت شوُ حَرفام بازَم  هَس

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من پسر دوست دارم کلا با پسرا راحت ترم چ‌ وقتی کوچولن چه وقتی بزرگن قابل درکن برام 

هر گو*هی خوردی باز کنارت راه اومدم..رسوندیمون جایی ک‌ جایی رامون ندن..ته دلم خالی بود،ته دلت صابون زدم...رو فرم‌که اومدی کشیدی آروم آروم  عقب..غریبه کردی خودتو هفتا رنگ شدی...سیگار دیدم دستت سیگار کشیدم که ترک کنی🚬گفتم رفیقمی واست ترمزم برید ..خودمو زده بودم به خاب مشکل ا تو نی..نه توام یکی مث همه که ا این رو اون رو میشه پلک‌ک میزنه...اصن نفهمیدم رفت جلد کی تنت ..انقد بریدم ازت ک دیگه کش نمیدمش...نمی‌ارزید به این همه پایین و بالا به اینکه ببازم این بازیو باهات، قدمات دیگه نیست سایز پام،حیف عوض شدیو نیس اینه بات،هرجا هستی خوش باشی داداش،با هرکی تو رگیته جفت باشی باهاش،ما که همیشه دعامون خیره ،یه معرفتی داریم که نی تف مالی بالاش...🤘🏻🌵☺️      به خودمم حال نمیده هر عقب مونده ای روم فاز بگیره..
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز