2777
2789

من دختر مرتبیم اما اصلا اهل ارایشو طلا و لباسای فلانو اینا نیستم و حس خوبی ندارم انجام بدم بیشتر ساده دوست دارم ارایش فقط ایرو نرتب و صورت صاف حداکثر ی لاک ساده بزنم بسشتر شیفته سادگیم تو این روزا بنظرتون پسزا ممکنه از چنین دخترایی خوششون بیاد وثتز همه تو کار ارایشو اینان

خوششونم نیاد جهندم#


یک روز بر گونه ی این مملکت یک بوسه، و بالای سرش یک یادداشت میگذارم و می روم؛ "آنچنان زیبا خوابیده ای که دلم نیامد بیدارت کنم..."🍂دوستان گلی که مبتلا به بیماری سرطان هستن در مورد مراقبت های بعد از شیمی درمانی نیاز به کمک دارن می تونن از من بپرسن تا جایی که بتونم با تجربه های شخصی خودم پاسخ می دم...من و دیگه تو تاپیک های دورهمی تگ نکنید با تچکر... 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اررررره نمونه برادر من دختر كم ارايش دوست داره 

خيلي از پسرا خوششون مياد دختر تميز و ساده ولي سعي كن هميشه بوي عطر بدي 

✨❤️🌟و خدايي كه به شدت كافيست✨❤️🌟

بستگی به سلیقه ادما داره

ننه شه دتر دور/شه کوی کوتر دور/ننه شه طلای دورا/نازدار کیجای دورا/ننه شه کیجا ره خرنه/آسمون ما ره خرنه/شه صوب روجاره خرنه/شه طلاطلا ره خرنه/آننه شه دلخواه دور/ننه پاپلی دور/آ شه دار تتی دور🥰

منم خیلی ساده پوشم

عشقا👈لایک نکنید 👉👈حسبی الله🤲🤞دلم یه زندگیو میخواد که مادرم توش از ته دل بخنده ❤ برا حاجت رواییم و رسیدن به خواسته م یه صلوات مهمونم کنید  😍نی نی سایتو دوست دارم 🤗
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز