2789
عنوان

کاربر آشپزخونه در موردم درست گفتی

172 بازدید | 13 پست

@آشپزخونه

چرا تگ نمیشه؟

@اشپزخونه

هفته پیش بهم گفت چشآتو عمل میکنی عمل کردم

من هیچ وقت به هیچ حس ششمی اعتماد نداشتم میگفتم اینا همه چرت و پرته

اما تو در موردم درست گفتی 

برای اولین بار

الان توی اعلاناتم میگردم پیدا کردم شات میدم

راستی بیا بازم بگو در مورد بینیم

عینکمو برداشتم خیلی داغونه

بگو اینو کی عمل میکنم

😅😅

کسی در مورد دکتر وکیلی اطلاعات داره؟

   شبیه نقطه ویرگول ، خواستار پایان محکوم به ادامه

همینجور ی دفه ای برگشت بهت گفت چشاتو عمل میکنی؟!؟!؟

👩‍👧‍👧💞I'm tork*🙋🏻‍♀️... Mom of twins*  ✨ی دختر لجباز 🤪عاشق رقص💃و آواز🎧(همه جا آهنگ حموم،مسافرت،موقع خواب و..🫡🥴😁) عکاسی هم میکنم عاشق عکس گرفتنم😍📷 عاشق مرغ🍗پیتزا🍕 و همه چی🤣عاشق خرمالو و خوراکی های شیرین،شیرموز هم خیلی دوس😋وای نگم از بادوم زمینی🥹 شماهم مث من وقتی از ی چیزی خوشتون میاد دوسه بار شات میگیرین(حتی آهنگی رو که دوس دارم دوسه بار دانلود میکنم )یا من دیوونم؟!😶‍🌫️🤔 تتل🖤شادمهر🤍شایع ٫:چرا قشنگ زدن به ریشه چرا حال من خوش نی اوضاع قشنگ ترم که میشه هرکاری کنی دیگ این بدن،بدن نمیشه💔tatal  ای کاش حقم از تموم زندگی تنها تو باشی من عاشق تنهاییم ,تنها بشم, اما تو باشی ٫؛🤍🖇️ Shadmehr عطر خوب بزن،خوشتیپ بچرخ ؛بالاخره پستچی به در میزنه ی روز بده خبر خوب✨ shayea    من خیلی خیلی سادم با احساسات من بازی نکنید لفطا🥹😕💔اگه جایی باهاتون دعوا کردم متاسف حتما از جای دیگ اعصابم خورده وگرنه اهل دعوا نیستم🙌ولی اگه واقعا باهاتون دعوا کردم و ناراحتم کردین از چشمم میفتین 🤗 و اگه تاپیک دیگ  باهاتون حرف زدم بدونید یادم نمیمونه که دعوا کردم🤣 ۱گ خوابتون نمیبره یعنی تو خواب یِ نفر دیگه اید!  ۲هرچی آیکیو بیشتری داشته باشین بیشتر خواب میبینین!۳آخرین کسی ک بهش فک کردین دلیل خوشحالی یا ناراحتیتونه! #دختری_که_هیچکس_دوستش_ندارد♥ لایک دوس دارم منو هرجا دیدین بلایکین😁

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


50 درصد، احتمال کمی نیست

گول نخورین

کسی را گول نزنین

اعتماد بیجا نکنین

😎.                                                              کودکان زیر 20 سال وارد صحبت‌های بزرگانه نشن لطفا منظورم شمایی که اندازه سنت، رشد عقلی نداری
50 درصد، احتمال کمی نیست گول نخورین کسی را گول نزنین اعتماد بیجا نکنین




من قصدم گول زدن نیس 

دیدم درست گفت درموردم

منم تاپیک زدم

   شبیه نقطه ویرگول ، خواستار پایان محکوم به ادامه

همینجور ی دفه ای برگشت بهت گفت چشاتو عمل میکنی؟!؟!؟



توی یک تاپیک بود ازش پرسیدم اونم گفت

حتی شده با قرض و قوله چشاتو عمل میکنی

و همین شد نصف پولو قرض کردم

   شبیه نقطه ویرگول ، خواستار پایان محکوم به ادامه

من قصدم گول زدن نیس  دیدم درست گفت درموردم منم تاپیک زدم


شما را نگفتم

اونایی که ادعای حس ششم دارن را میگم

 شما جز دسته اولین

😎.                                                              کودکان زیر 20 سال وارد صحبت‌های بزرگانه نشن لطفا منظورم شمایی که اندازه سنت، رشد عقلی نداری
من ب فدات

قربونت❤

انشالله روز به روز تاپیک موفقیتهات را ببینیم

😍نی نی سایتیها برای خونه دارشدنم دعا میکنین؟خیلی شرایط سختی دارم ولی دلم روشنه به دعای خیرشما گل گلی ها🪷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز