2789
عنوان

ویزای امارات و برای ایرانی ها برداشتن😵😵😵

| مشاهده متن کامل بحث + 518 بازدید | 40 پست
نه تو‌خارج هم ایرانی ها هم رو میبینن فرار میکنن از هم از بس دروغگو و زیرآب زن ان

خب همه اینجوری نیستن ما معروفیم به خونگرم بودنو ومهمون نوازی 

روزگار این بلاهارو سرمون آورد وخودمون😣

بگو که از غم عشقت چگونه جان برهانم؟💔چگونه اینهمه غم رابه هرطرف بکشانم؟ 😔نه پای رفتن ازینجا نه طاقتی که بمانم 😭چگونه دست دلم را به دست تو برسانم....💔💔💔
تکلیف اونایی که برای کار رفته بودن چی؟ هر چند وقت یبار تمدید میکردن الان اونا هم باید برگردن!؟ چون ...

جدید صادر نمیشه مگر سرمایه گزاری و دعوتنامه از بستگان درجه یک مقیم انجا

از اذر ۱۴۰۴ کاربری واگذار شده است.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تکلیف اونایی که برای کار رفته بودن چی؟ هر چند وقت یبار تمدید میکردن الان اونا هم باید برگردن!؟ چون ...

گفتن فقط ویزا برای کسانی صادر میشه که توی امارات ملک دارند و بستگان درجه اولشون

از آینه بپرس نام نجات دهنده ات را  (فروغ فرخزاد )

آبرو حیثیت نذاشتن برامون 

ای عشق... از آتش اصل و نسب داری  از تیره ی دودی  از دودمان باد آب از تو طوفان شد  خاک از تو خاکستر از بوی تو آتش در جان باد افتاد  هر قصر بی شیرین چون بیستون ویران هر کوه بی فرهاد کاهی به دست باد هفتاد پشت ما از نسل غم بودند ارث پدر ما را اندوه مادرزاد  از خاک ما در باد بوی تو می آید تنها تو میمانی ما میرویم از یاد💔
خب همه اینجوری نیستن ما معروفیم به خونگرم بودنو ومهمون نوازی  روزگار این بلاهارو سرمون آورد وخ ...

یه توریست میاد

سریع لختش میکنن و سرش کلاه میزارن

اون خونگرمی هم خدایی همش تعارف ه

مهمون از در بیرون نرفته پشتش حرف میزنیم

❤️❤️

انگار ی کارگر ساختمون ب مهندسش میگه حق نداری کار کنی😐😐😐

خدایی خیلی مسخرس دلشون میکشه میگن بیاید ...نمیکشه میگن هری...


مامان کوچولو هستم😊😍😍از ۹۶ تا الان عضو بودم ...خودت واسه خودتی تامام
حسم میگه بزودی ترکیه هم مرزهایش را بسوی ما خواهد بست دیگه جایی نمیمونه

آره احتمالش زیاده 

چرا اوگاندا وسوریه وافغانستان وعراق هست دیگه

بگو که از غم عشقت چگونه جان برهانم؟💔چگونه اینهمه غم رابه هرطرف بکشانم؟ 😔نه پای رفتن ازینجا نه طاقتی که بمانم 😭چگونه دست دلم را به دست تو برسانم....💔💔💔
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز