2737
2739
*********کتلت********* مسابقه هقته اینده آشپزان جوان کتلت داغ و خوشمزه! تا شنبه شب 4/14 وفت دارین تصاویر زیباتون رو در تاپیک هنر اشپزان جوان بذارین!
کتلت مواد لازم گوشت چرخکرده ۲۵۰ گرم سیب زمینی ۵۰۰ گرم پیاز ۲ عدد نمک و فلفل و زردچوبه و ادویه و روغن به میزان لازم ترخون خشک ۱ تا ۲ قاشق غذاخوری پنیر پارمسان ۱۰۰ گرم طرز تهیه سیب زمینی رو با رنده ریز رنده کنید، از یک جهت روی رنده بکشید تا زیاد آب نندازه! بعد از صافی رد کنید تا آبش بره. پیاز رو هم رنده کنید و آب اونو حسابی بگیرید. پیاز و گوشت رو به سیب زمینی اضافه کنید، نمک و فلفل و زردچوبه و ادویه و ترخون و پنیر پارمسان رو هم اضافه کنید و حسابی ورز بدید. تا حالت چسبندگی داشته باشه و متلاشی نشه موقع سرخ کردن. توی تابه روغن بریزید و به اندازه دلخواه از مواد برداشته و حالت بدید و در روغن سرخ کنید، البته با شعله ملایم تا مغز پخت بشه. نکات اگر پنیر پارمسان نداشتید، میتونید آرد نخودچی اضافه کنید تا کتلت وا نره. میتونید به جای ترخون خشک از هر سبزی معطر دیگه هم استفاده کنید. بعضی ها برای اینکه کتلتشون وا نره، توی اون تخم مرغ میریزن، ولی اگر خوب آب اونو بگیرید و پنیر پارمسان یا آرد نخودچی اضافه کنید، اصلا این حالت براش پیش نمیاد.
ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



2742
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687