2789
عنوان

بیاین بازی

| مشاهده متن کامل بحث + 873 بازدید | 206 پست
منو خوب گفتن فهیمه ام😂

😁😁جون جون اسم عمه من فهمیه اس ‌ .نگاه میکنی میگی چه ساده اس . ولی جلبه😂. توچی

🐻صعود به گروه نارنجییی🐻  تاپیک بامداد خمار.. تاریخ شروع کم کردن وزن (۱۳۹۹/۸/۱۰) که۹۵کیلوهستممم وزن این هفته ۸۴/۵۰۰  وزن هدف ۷۰کیلو  قد۱۶۷🤹‍♀️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نسا یه دختریه ک گیساشو میبافه و لباس گل گلی میپوشه 

🤪🤤🤤

گاهی دوسِت دارم هایی که نثار دیگری می کنی،او‌ را می ترساند، از خودش، از هویتی که سال هاست برای خود ساخته، ناگهان عشقی را نثار او می کنی که از زمان نُطفه تا امروز حتی از مادر خود ندیده،مانند نابینایی که بعد از عمری چشمانش به روی نور شدیدی باز شود، چیزی را به او عرضه می کنی که برایش غریب است، شاید خودت ندانی اما، با هربار «دوستت دارم» هایت،خنجری به هویت سرد و‌ بزدل اش می کِشی، او‌ با خیانت ، با رفتن،تو را می کُشَد، تا کُشته نشود،احتمالاًبا کمی گذر عمر ‌متوجه خواهی شد، روزی که واژگان درست را نثار مخاطب اشتباه نکنی، یاد می گیری که بعضی واژه ها آدم‌ها را می ترساند،هرچند زیبا.✍️ 
😁😁جون جون اسم عمه من فهمیه اس ‌ .نگاه میکنی میگی چه ساده اس . ولی جلبه😂. توچی

فهیمه ها من هر چی دیدم دانا و فهمیده و سیاستمدار بودن

گاهی دوسِت دارم هایی که نثار دیگری می کنی،او‌ را می ترساند، از خودش، از هویتی که سال هاست برای خود ساخته، ناگهان عشقی را نثار او می کنی که از زمان نُطفه تا امروز حتی از مادر خود ندیده،مانند نابینایی که بعد از عمری چشمانش به روی نور شدیدی باز شود، چیزی را به او عرضه می کنی که برایش غریب است، شاید خودت ندانی اما، با هربار «دوستت دارم» هایت،خنجری به هویت سرد و‌ بزدل اش می کِشی، او‌ با خیانت ، با رفتن،تو را می کُشَد، تا کُشته نشود،احتمالاًبا کمی گذر عمر ‌متوجه خواهی شد، روزی که واژگان درست را نثار مخاطب اشتباه نکنی، یاد می گیری که بعضی واژه ها آدم‌ها را می ترساند،هرچند زیبا.✍️ 
بچه ها اسم من نسا هست. خب اسم بنظرم نسا کم هست .برای همین ممکنه  خیلی مشخصه ی یکسانی پیدا بشه.. ...

یه نسا از نزدیک ندیدم که بگم 😂 بچه دختر همسایمون اسمش نسا هست که خیلی کوچیکه هنوز نمیشه انالیزش کزد😂

شبنم از قبیله باران سابق هستم 
فهیمه ها من هر چی دیدم دانا و فهمیده و سیاستمدار بودن

فهمیده بودن اره عمه من هست . ظاهرش ساده اس که از سیاستشع😁😁

🐻صعود به گروه نارنجییی🐻  تاپیک بامداد خمار.. تاریخ شروع کم کردن وزن (۱۳۹۹/۸/۱۰) که۹۵کیلوهستممم وزن این هفته ۸۴/۵۰۰  وزن هدف ۷۰کیلو  قد۱۶۷🤹‍♀️
اینا رو نمیدونم اما امیر خالی قابل اعتماد نیستن 

امیر های خالی .. اصلا جالب نیستن

گاهی دوسِت دارم هایی که نثار دیگری می کنی،او‌ را می ترساند، از خودش، از هویتی که سال هاست برای خود ساخته، ناگهان عشقی را نثار او می کنی که از زمان نُطفه تا امروز حتی از مادر خود ندیده،مانند نابینایی که بعد از عمری چشمانش به روی نور شدیدی باز شود، چیزی را به او عرضه می کنی که برایش غریب است، شاید خودت ندانی اما، با هربار «دوستت دارم» هایت،خنجری به هویت سرد و‌ بزدل اش می کِشی، او‌ با خیانت ، با رفتن،تو را می کُشَد، تا کُشته نشود،احتمالاًبا کمی گذر عمر ‌متوجه خواهی شد، روزی که واژگان درست را نثار مخاطب اشتباه نکنی، یاد می گیری که بعضی واژه ها آدم‌ها را می ترساند،هرچند زیبا.✍️ 
فهیمه ها من هر چی دیدم دانا و فهمیده و سیاستمدار بودن

ئاقعا همینه ها فقط نمیدونم  چرا شوهرم میگه خیلی زبون درازی زبونت نیش داره میگه با زبونت ادمو کتک میزنی😂

شبنم از قبیله باران سابق هستم 
مانیا ها عشقن عشقققق @1198   😍😘😘😘

😍😘❤️🌹🌺💜💗

💋🙏❤️هر کی امضامو میبینه برای سلامتی و آرامش منو عشقم یه صلوات بفرسته🍉 🙏                           ..برای شادی روح شایان هم یه صلوات بفرستين..
یه نسا از نزدیک ندیدم که بگم 😂 بچه دختر همسایمون اسمش نسا هست که خیلی کوچیکه هنوز نمیشه انالیزش کزد ...

🥴🥴

گاهی دوسِت دارم هایی که نثار دیگری می کنی،او‌ را می ترساند، از خودش، از هویتی که سال هاست برای خود ساخته، ناگهان عشقی را نثار او می کنی که از زمان نُطفه تا امروز حتی از مادر خود ندیده،مانند نابینایی که بعد از عمری چشمانش به روی نور شدیدی باز شود، چیزی را به او عرضه می کنی که برایش غریب است، شاید خودت ندانی اما، با هربار «دوستت دارم» هایت،خنجری به هویت سرد و‌ بزدل اش می کِشی، او‌ با خیانت ، با رفتن،تو را می کُشَد، تا کُشته نشود،احتمالاًبا کمی گذر عمر ‌متوجه خواهی شد، روزی که واژگان درست را نثار مخاطب اشتباه نکنی، یاد می گیری که بعضی واژه ها آدم‌ها را می ترساند،هرچند زیبا.✍️ 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز