2789

تو خارج خیلی وحشی بازی درمیارن ب زنها ک میرسن

خاک بر سرا عشقشون فیلمای سادیسمی آدم رباییه ک همه شم توش زنه   

حتی روزی ک پونزده بار فال حافظ گرفتم و گفت بهش نمیرسی، حتی اون لحظه ای ک دیدم پستای یه دخترو یکی در میون لایک کردی و عکس دونفره تون رو دیدم، حتی روزی که با یه زن جدی حرف میزدی و بازم حسودیم میشد و...تو همه ی این لحظه ها خواستم دیگه دوستت نداشته باشم، خواستم برا همیشه ب چشم ی مرده بهت نگاه کنم یه آدمی ک ول کرد رفت برا همیشه و منم گفتم ب جهنم اما نشد...من دل کندن برام عین آب خوردنه من پرم از قبر آدمهایی ک ریختمشون دور پاکشون کردم خیلی راحت از زندگیم ولی خودت بگو این حس لعنتی چرا میگه نرو همه چی درست میشه...؟؟ حالم خوبه ولی چرا ب هر کی میگم چمه میگه احمق نشو ولی من هیچ وقت احمق نشدم هیچ وقت خودمو گول نزدم هیچ وقت نذاشتم حالم بد بشه بخاطر عشقت... توی این برزخ و جنگ حسم ب آینده با واقعیت یه حسی میگه بری هم ناراحت نمیشم، ب هر حال ممنون واسه لحظه هایی ک حال دلم بد بود و خوب شد بعد اینکه تو رو دیدم، لحظه هایی ک خودتم متوجه نشدی دوستت دارم اما من خوشحال بودم... هیچ وقت نذاشتم حالم بد شه هیچ وقت و امروزم حالم خوبه بدون وابستگی بهت میدونم آخرش 20 خرداد 1405 روز عروسیمه با تو...راجب تیکر سوال نکنین عشقا  باردار نیستم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کاش زنها همه متحد شن نذارن هیچ نری بهشون آسیب بزنه

افزایش تحصیلات زنان اشتغال  و فهمیدن اینکه حقوق انسانیشون  بخاطر جنسیت نصف مرد هست در این جامعه موج خیلی کمی از ضد مرد سالاری رو بوجود آورده 

کم کم با پیشرفت در تحصیلات و شعور میشه امید داشت  جامعمون یکمی بهتر بشه

زن# =مرد =انسان

#زن ناموس نیست    در زلف چون کمندش ای دل مپیچ کانجا، سرها بریده بینی، بی‌جرم و بی‌جنایت.
کاش زنها همه متحد شن نذارن هیچ نری بهشون آسیب بزنه 

زنها تو مسائل ساده تریم که میتونن پشت هم باشن نیستن .کلی حق و حقوقشون پایمال میشه یا یکی میره تو زندگی دیگری خیانت میکنه و...اونوقت بعضیامیگن راضی هستیم اتفاقا خیلیم خوبه که حق و حقوق نداریم 😂😂بعد متحد بشن مقابل نرها که کتک زدن ممنوع😐😐😐 

لطفا یه صلوات برای حاجتم بفرستید💖
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز