2789
عنوان

یه کاربر هست دیگه خیلی شورشو دراورده!!!

| مشاهده متن کامل بحث + 674 بازدید | 57 پست
ی سوال چرا با کاربرا دعوا داری همیشه 🙄

به خدا دیشب تا ۵صبح بایکی بحث کردم از رو نمیرفت میگفت کوردا بی عقلن هدختراشون زودشوهر میدن😐

   ●۱۰♡فروردین♡ تولدمه😍  خانومی گل زندگی جدیدی شروع کردم لطفا از گذشتم دیگه نپرس♥️🙏 ..................به زودی🤩😍تیکر بارداری میزنم 🤰انشالله🤲🧿💟 دعاکنید 😔 انتظار فرزند سخته😔😓😢 اگه خواستی ته دلت برام یه صلوات بفرست💙♥♥♥♥   به لطف خدا و دعای شما دوستان در من دو قلب میتپه🥰🥺♥

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

بیخیال بابا

آخه آدم عصبانی میشه نه من اونو دیدم نه اون منو دیده هی میاد تامیک میزنه منو تگ میکنه بعد تاپیکشو قفل😐

💋🙏💋 نوروز ۱۴۰۰ من به اون چیزایی که بین خودمه و خدای خودم رسیدم و چقدر خوشحال و خوشبختم من...💏+👼🤱
به خدا دیشب تا ۵صبح بایکی بحث کردم از رو نمیرفت میگفت کوردا بی عقلن هدختراشون زودشوهر میدن😐

هی هی نیزانم ارا مردم شیت بینه

روزی که دختردار بشمبه دخترم میگم منتظر نباش کسی خوشبختت کنه،خودت برو دنبال خوشبختی...بهش میگم دخترم تو قراره روزی مستقل بشی...من نمیخوام بهش بگم که آخرین مرحله موفقیت یک دختر توو مملکتمونعروس شدنو خونه بخت رفتنه!!!نمیخوام دم به دیقه تو گوشش بخونمقراره روزی مادر بشی...بهش میگم عروسکم تو قراره انسان موفقی بشی و تو این راه نیازی نداری که عروس بشی،احتیاجی نداری مردی با اسبی سفید و این چرت و پرتا بیاد دنبالت!مشکل ما اینه که تو گوش بچه هامون از کودکی هی میخونیم؛هی تکرار میکنیم که نهایتا یکی میاد میگیرتت!«باور کنید موفقیت یک بانو در گرویعروس شدن و مادر
آخه آدم عصبانی میشه نه من اونو دیدم نه اون منو دیده هی میاد تامیک میزنه منو تگ میکنه بعد تاپیکشو قفل ...

شما بهش محل نده

فقط از خدا سلامتی و شادی پدر و مادرم و همسرم و خانواده ام رو میخوام همین. خدایا به خودت سپردمشون🤗
يعني چي ؟؟دل ميشكونن با عكس خونه؟؟؟ اينستا پر از عكس خونست فقط عكساي اينجا دل ميشكونه؟؟؟ خونه همه ...

اره واقعا از روزی که من عکس خونمو گذاشتم دوبار تامیک زده ظرف پر خونشو میده ظرف دل میشکنه ظرف فلانه ظرف بسانه 

درصورتی که من اصلا پز ندادم یه عکس بازی دوستانه بود 


💋🙏💋 نوروز ۱۴۰۰ من به اون چیزایی که بین خودمه و خدای خودم رسیدم و چقدر خوشحال و خوشبختم من...💏+👼🤱
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز