2777
2789
عنوان

سگگگ😌

| مشاهده متن کامل بحث + 513 بازدید | 52 پست
شیتزو تریر بودن همه اشون 

خیلی ام خوبه.نگهداریش سخت بود؟

🖤امیدم به اون بالاییه فقط 🖤                                                         ⚜به جز"مرگ" همه چیز دروغه!⚜
خیلی ام خوبه.نگهداریش سخت بود؟

اولش اره یکم سخت بود ولی سگ خیلی زود عادت میکنه به ادم ووابسته میشه واینکه شیتزو خیلی باهوشن زود جای دستشویی و....یادمیگیرن خیلی سخت نیست نگه داریشون

Amor mio arash♥️♥️♥️ مامان آیلین و آیدین

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

اولش اره یکم سخت بود ولی سگ خیلی زود عادت میکنه به ادم ووابسته میشه واینکه شیتزو خیلی باهوشن زود جای ...

من عاشق سگم😍

🖤امیدم به اون بالاییه فقط 🖤                                                         ⚜به جز"مرگ" همه چیز دروغه!⚜
سگ هم داری؟

ن.اما چند تا دیدم میخوام بخرم. ی سامویید دیدم قشنگه،شاید اونو بگیرم

🖤امیدم به اون بالاییه فقط 🖤                                                         ⚜به جز"مرگ" همه چیز دروغه!⚜
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز